TCL C70/P60 – Rozwiązanie jak ustawić sortowanie kanałów w NC+ moduł CAM CI+

AdamWGM

New member
Zgłosiłem na tym forum problem z sortowaniem kanałów w C70, po 2 dniach odezwał się do mnie urania-marek i przedstawił tymczasowy sposób na rozwiązanie problemu (docelowo TV będą standardowo wspierały moduł CAM NC+ jak przejdzie certyfikację).

Wszystko u mnie dobrze działa, w związku z tym dzielę się tym rozwiązaniem:
Uwaga: Poniższa procedura wiąże się z tym, że przywraca ustawienia fabryczne Androida - więc ewentualnie trzeba będzie ponownie zainstalować od nowa aplikacje, które wcześniej instalowałeś.
1. Ściągnij SW z linka: we.tl/y28OqfjkDw
2. Wgraj na PenDrive i włóż do TV
3. Wyjmij wtyczkę zasilania z TV
4. Wciśnij i trzymaj przycisk PowerON z tyłu TV i włóż wtyczkę do gniazdka, jak wyskoczy komunikat o tym, że startuje wgranie softu puść przycisk.
5. Po zainstalowaniu powyższego SW przejdź procedurę uruchomienia Androida
6. Następnie przejdź do skanowania kanałów, w polu Operator wybierz „n na kartę”, w polu Tryb skanowania wybierz „Sieć” i Szukaj. Zostanie wczytana lista kanałów zgodna z ustawieniem standardowym w NC+
7. Ściągnij najnowszy SW v161 z linka: drive.google.com/file/d/0BxBq8B6zJAGNUTBpMENVUmlGQlk/view i powtórz procedurę z pkt. od 2 do 5 - pomiń wyszukiwanie kanałów.
U mnie za pierwszym razem miałem error przy instalacji SW, wymieniłem PenDrive 4GB na innego 32GB i poszło bez problemu.

Dziękuje urania-marek za pomoc i rozmowy z TCL w celu znalezienia skutecznego rozwiązania :smile:

PS. Nie wiem czy rozwiązanie sprawdzi się na innych AndroidTV marki TCL/Thomson.
 
Ostatnia edycja:

urania-marek

New member
zgłosiłem na tym forum problem z sortowaniem kanałów w c70, po 2 dniach odezwał się do mnie urania-marek i przedstawił tymczasowy sposób na rozwiązanie problemu (docelowo tv będą standardowo wspierały moduł cam nc+ jak przejdzie certyfikację).

Wszystko u mnie dobrze działa, w związku z tym dzielę się tym rozwiązaniem:
uwaga: Poniższa procedura wiąże się z tym, że przywraca ustawienia fabryczne androida - więc ewentualnie trzeba będzie ponownie zainstalować od nowa aplikacje, które wcześniej instalowałeś.
1. ściągnij sw z linka: We.tl/y28oqfjkdw
2. Wgraj na pendrive i włóż do tv
3. Wyjmij wtyczkę zasilania z tv
4. Wciśnij i trzymaj przycisk poweron z tyłu tv i włóż wtyczkę do gniazdka, jak wyskoczy komunikat o tym, że startuje wgranie softu puść przycisk.
5. Po zainstalowaniu powyższego sw przejdź procedurę uruchomienia androida
6. Następnie przejdź do skanowania kanałów, w polu operator wybierz „n na kartę”, w polu tryb skanowania wybierz „sieć” i szukaj. Zostanie wczytana lista kanałów zgodna z ustawieniem standardowym w nc+
7. ściągnij najnowszy sw v161 z linka: Drive.google.com/file/d/0bxbq8b6zjagnutbpmenvumlgqlk/view i powtórz procedurę z pkt. Od 2 do 5 - pomiń wyszukiwanie kanałów.
u mnie za pierwszym razem miałem error przy instalacji sw, wymieniłem pendrive 4gb na innego 32gb i poszło bez problemu.

Dziękuje urania-marek za pomoc i rozmowy z tcl w celu znalezienia skutecznego rozwiązania :smile:

Ps. Nie wiem czy rozwiązanie sprawdzi się na innych androidtv marki tcl/thomson.
dziękuje ale to nie moja zasługa . O waszych problemach będziemy rozmawiać w berlinie.
Mamy się spotkać w szerszy gronie i omówić zasady współpracy klient tv-producent i myślę że to jest najlepsze rozwiązanie waszych problemów .my ze swojej strony postaramy się to wszystko monitorować i w krytycznych sytuacjach interweniować jak dotychczas.
 

AdamWGM

New member
... Mamy się spotkać w szerszy gronie i omówić zasady współpracy klient tv-producent i myślę że to jest najlepsze rozwiązanie waszych problemów .my ze swojej strony postaramy się to wszystko monitorować i w krytycznych sytuacjach interweniować jak dotychczas.


Właśnie takie podejście mi się bardzo podoba, jeśli będzie wsparcie producenta to wszelkie problemy powinno dać się rozwiązać.


Wkrótce przekażę garść moich sugesti co można by jeszcze usprawnić.
 

merx

New member
Pytanie co z UPC? czy jest już jakieś sensowne rozwiązanie na własną kolejność kanałów???

Jeśli jest taka możliwość (nie znam tego tv) to wykonaj skanowanie bez wyboru operatora (czy wpisywania jego kodu) w niektórych tv jest to opcja 'inny'. Prawdopodobne twój tv będzie pamiętał wybór upc więc przed ponownym skanowaniem zrób reset do ustawień fabrycznych. Sprawdzone na Samsungu i Sharpie.
 

2ancar

New member
Dzień dobry próbowałem ściągnąć SW We.tl/y28oqfjkdw i otrzymuję taki komunikat Przepraszamy, ten transfer został usunięty i nie jest już dostępny. Gdzie mogę znaleźć w/w SW do NC+. Pozdrawiam
 

2ancar

New member
dziękuje ale to nie moja zasługa . O waszych problemach będziemy rozmawiać w berlinie.
Mamy się spotkać w szerszy gronie i omówić zasady współpracy klient tv-producent i myślę że to jest najlepsze rozwiązanie waszych problemów .my ze swojej strony postaramy się to wszystko monitorować i w krytycznych sytuacjach interweniować jak dotychczas.
Dzień dobry próbowałem ściągnąć SW We.tl/y28oqfjkdw i otrzymuję taki komunikat Przepraszamy, ten transfer został usunięty i nie jest już dostępny. Gdzie mogę znaleźć w/w SW do NC+. Pozdrawiam
 

2ancar

New member
Dzień dobry próbowałem ściągnąć SW We.tl/y28oqfjkdw i otrzymuję taki komunikat Przepraszamy, ten transfer został usunięty i nie jest już dostępny. Gdzie mogę znaleźć w/w SW do NC+. Pozdrawiam
 

2ancar

New member
we.tl/y28OqfjkDw

Pytanie co z UPC? czy jest już jakieś sensowne rozwiązanie na własną kolejność kanałów???
Dzień dobry Pan Radomski z TCL poinformował mnie , że Pan może posiadać SW we.tl/y28OqfjkDw na pendriwe bowiem chcąc ściągnąć z tej strony dostaję informację , że transfer został usunięty gdyby Pan posiadał ten plik SW proszę o przesłanie na mój adres ancar@onet.eu w załączniku , ten drugi SW Update(2).pkg mam ściągnięty. Z góry dziękuję. Pozdrawiam.
 

2ancar

New member
Zgłosiłem na tym forum problem z sortowaniem kanałów w C70, po 2 dniach odezwał się do mnie urania-marek i przedstawił tymczasowy sposób na rozwiązanie problemu (docelowo TV będą standardowo wspierały moduł CAM NC+ jak przejdzie certyfikację).

Wszystko u mnie dobrze działa, w związku z tym dzielę się tym rozwiązaniem:
Uwaga: Poniższa procedura wiąże się z tym, że przywraca ustawienia fabryczne Androida - więc ewentualnie trzeba będzie ponownie zainstalować od nowa aplikacje, które wcześniej instalowałeś.
1. Ściągnij SW z linka: we.tl/y28OqfjkDw
2. Wgraj na PenDrive i włóż do TV
3. Wyjmij wtyczkę zasilania z TV
4. Wciśnij i trzymaj przycisk PowerON z tyłu TV i włóż wtyczkę do gniazdka, jak wyskoczy komunikat o tym, że startuje wgranie softu puść przycisk.
5. Po zainstalowaniu powyższego SW przejdź procedurę uruchomienia Androida
6. Następnie przejdź do skanowania kanałów, w polu Operator wybierz „n na kartę”, w polu Tryb skanowania wybierz „Sieć” i Szukaj. Zostanie wczytana lista kanałów zgodna z ustawieniem standardowym w NC+
7. Ściągnij najnowszy SW v161 z linka: drive.google.com/file/d/0BxBq8B6zJAGNUTBpMENVUmlGQlk/view i powtórz procedurę z pkt. od 2 do 5 - pomiń wyszukiwanie kanałów.
U mnie za pierwszym razem miałem error przy instalacji SW, wymieniłem PenDrive 4GB na innego 32GB i poszło bez problemu.

Dziękuje urania-marek za pomoc i rozmowy z TCL w celu znalezienia skutecznego rozwiązania :smile:

PS. Nie wiem czy rozwiązanie sprawdzi się na innych AndroidTV marki TCL/Thomson.
Dzień dobry nie mogę pobrać SW ze strony We.tl/y28oqfjkdw dostaję komunikat , transfer został usunięty Marek Radomski z LOCO Poinformował mnie , że może posiada Pan to SW więc prosił bym p przesłanie na mój adres ancar@onet.eu ten drugi SW sw v161 z linka: Drive.google.com/file/d/0bxbq8b6zjagnutbpmenvumlgqlk/view mam ściągnięty i zapisany w komputerze z góry dziękuję Pozdrawiam.
 

AdamWGM

New member
Dzień dobry nie mogę pobrać SW ze strony We.tl/y28oqfjkdw dostaję komunikat , transfer został usunięty Marek Radomski z LOCO Poinformował mnie , że może posiada Pan to SW więc prosił bym p przesłanie na mój adres ancar@onet.eu ten drugi SW sw v161 z linka: Drive.google.com/file/d/0bxbq8b6zjagnutbpmenvumlgqlk/view mam ściągnięty i zapisany w komputerze z góry dziękuję Pozdrawiam.

Nowy link do softu z pkt 1.
https://drive.google.com/file/d/0B7L9HottDD02TF81YkxEcnI0bHc/view?usp=drivesdk
 

2ancar

New member
Dzień dobry uzyskałem informację od Marka Radomskiego z firmy LOCO , że może posiadać mikecheck SW z linku we.tl/y28OqfjkDw bowiem ja wpisując ten link wyświetla się informacja "Przepraszamy, ten transfer został usunięty i nie jest już dostępny" jeśli pisiada pan to SW to proszę przesłać w załączniku na mój adres ancar@onet.eu z góry dziękuję Pozdrawiam.
 

AdamWGM

New member
Dzień dobry uzyskałem informację od Marka Radomskiego z firmy LOCO , że może posiadać mikecheck SW z linku we.tl/y28OqfjkDw bowiem ja wpisując ten link wyświetla się informacja "Przepraszamy, ten transfer został usunięty i nie jest już dostępny" jeśli pisiada pan to SW to proszę przesłać w załączniku na mój adres ancar@onet.eu z góry dziękuję Pozdrawiam.


Przecież podałem link post wyżej, maila z 1,3 GB załącznikiem nie będę przesyłał.
 

mismonik

New member
co zrobić, jak pkt 6. po wyborze "n na kartę" i trybu skanowania "sieć" nie wyszukuje żadnego kanału? gdy wybiorę tryb "wszystkie" bałagan w programach jak na początku
 
Do góry