problem z componentem

tomek27

New member
witam mam panasa 32lx60 i chcialem go podlaczyc do dvdmedion 7457 przez component kupilem dzis kabel component video w m1 za 60 zl podlaczylem odpowiednimi kolorami przelaczylem w tv na component i dupa nic ciemnosc ani glosu ani obrazu blagam pomuzcie jestem laikiem pozdro
 

autorus

New member
A u mnie po componencie obraz jest jakby gorszy niż przy zwykłym euro. Niby moja nagrywarka philips HDRW720 nie ma progersiv scan ale obraz powinien być jednak chyba leprzy. Tv to lg 42px5r. Czym to może byc spowdowane? Kable podłączyłem prawidłowo.

Autorus
 

msjoy

New member
component do LG 42PC1R

witam... tez mam prosbe o pomoc... nie wiem jak podlaczyc componentem LG 42PC1R z DVD LG DVX9900... w ktore gniazda maja byc podlaczone przewody? mam trzy zyly oznaczone trzema kolorami
 

autorus

New member
Odnosnie componenet to ciezko sie pomylic, tzn laczysz kolorami zielony do zielonego itd. No i musisz pamietac jeszcze o kablu do dzwieku, Zwykle chinche zalatwiaja sprawe. Tylko rob to przy wylaczony6m sprzecie. Napisz jak Ci dziala.

Pozdrawiam
 

saxophonic

New member
Witam
mam TV LCD Panasonic TX32LX60 i zestaw Kina domowego Panasonic SC-HT535 spięte kablami po komponencie i kolory jakby bardziej wyraziste,ale po uaktywnieniu ProgresivScan tragedia ! pixeloza, obraz bardzo ziarnisty.
czy problem jest w kablach? (VIVANCO) na Euro gorsze kolory,ale jakośc obrazu zdecydowanie lepsza.
Gdzie tkwi problem,czy warto kupi lepsze euro,na TECH-LINK czy coś innego?
 

msjoy

New member
component

autorus napisał:
Odnosnie componenet to ciezko sie pomylic, tzn laczysz kolorami zielony do zielonego itd. No i musisz pamietac jeszcze o kablu do dzwieku, Zwykle chinche zalatwiaja sprawe. Tylko rob to przy wylaczony6m sprzecie. Napisz jak Ci dziala.

Pozdrawiam

Tylko ze ja mam inne kolory... bialy zolty i czerwony.. na dwoch jest napisane video a na jednym audio.. ekspedient w MM powiedzial mi ze to jest component:-(
 

badej

New member