Kolumny stereo+amplituner do 25m2 - porzadny sprzet - jaki?

owad

New member
Witam. mam zamiar kupic taki sprzet jak w tytule. wydac zamierzam okolo 10000zl.
Chce to podlaczyc przy okazji do TV zeby czasem jakis film obejrzec.
A glownie do muzyki sluchania, nie jakies imprezy, dyskoteki itd. Poprostu chce zeby bardzo ladnie gral. Moc nie musi byc wielka.
Wazne jest tez zeby byly tylko dwie kolumny, moga byc tak do metra wysokie - stawiane na ziemi. Zeby byly takie waskie, dlugie.
A podlaczone to ma byc do amplitunera i DVD.
Prosze o pomoc i porady. Dziekuje.
 

lepp

New member
Bez reklam
Mam nadzieję, że mówisz o amplitunerze stereo, bo amplitunera do kina nie potrzebujesz. Przy takim budżecie i zastosowaniach zdecydowanie trzeba kupić osobny odtwarzacz CD i DVD.
 

franeek

New member
No to ciężka batalia przed Tobą. Taki budżet musi zostać właściwie zainwestowany. Nie znam się na tyle by w tej kwesti doradzić ale , po przeczytaniu Twojego postu wnoszę że kompletnie nie wiesz jak się do tego zabrać.
Z taką kasą umów się na porządny odsłuch ;) Żadne teoretyczne sugestie Ci na starcie nie pomogą - zaproponują Ci zestawy które powinny pokazać tor jakim iść a później opisz tu swoje doznania a forumowi eksperci podpowiedzą co ewentualnie posłuchać.

Ciekawe doznania przed Tobą - zazdroszczę i po części troszkę współczuję.
Mam również nadzieję że zechcesz dzielić sie tym wszystkim z nami:eek:k:
 

owad

New member
glownie chodzi o kolumny

To powiem tak. Jesli chodzi o sprzet grajacy to cos bym wybral. Ale glownie chodzi mi o dobor kolumn, zeby dobrze graly. A nie kupie cos a potem sie okaze ze moze byc lepiej, chodzi o cos sprawdzonego. A o reszte sie pytam bo czasem cos lepiej wspolgra z konkretnymi modelami.

Takze prosilbym o jakies konkret sugestie. Pozdrowionka
 

owad

New member
muza

Wlasnie o to chodzi ze bedzie to glownie do filmow, telewizji i radia. Sporadycznie cos innego, ale nie mam jakis preferencji.
 

compucar

New member