Prośba o pomoć w konfiguracji zestawu stereo.

qazik

New member
Witam wszystkich.
potrzebuję pomocy w doborze zestawu stereo (amplituner stereo + 2 kolumny podłogowe).
wykorzystywany będzie 40/60- kino/muzyka.

chcę też "wzmocnić" dźwięk z kablówki, tyle że jedynym wyjściem audio w dekoderze jest wyjście optyczne, a chyba nie każdy amplituner stereo posiada takowe wejście.

pomieszczenie do nagłośnienia - 30m2,

muzyka - rock, pop, metal, jazz. z najcięższych słuchanych przeze mnie-metalica , acdc.

cena- do 3000-, (liczę amplituner + kolumny)

myślałem o zestawie : mission M35i + yamaha RX-797 lub RX-497( jak wystarczy).
yamaha ns 525 /325 F + RX-797
jestem laikiem w temacie i czym więcej czytam tym większy mam mętlik w głowie. Lubię czysty i wyraźny dźwięk. Tylko co z podpięciem kablówki do amplitunera? Proszę o pomoc i ewentualne propozycje. z góry dziękuję i pozdrawiam

i jeszcze jedna sprawa, nie mam za bardzo możliwości odsunięcia kolumny od ściany, a chyba przy kolumnach z tylnym bas reflexem stanowi to problem?
 
Ostatnia edycja:

buba1982

New member
...po raz drugi "podpinam się" pod czyjś topic, tyle że mam do dyspozycji kwotę 5000zl oraz pokój 35m2.

szukam brzmienia dynamicznego, żywego i głębokim basem, moje typy to:
[FONT=&quot]- amplituner: Denon DRA 700AE, Marantz SR4021, ewentulanie coś z Yamahy;
- cd player: Denon DCD-500AE, Marantz CD-5001, ewentualnie jakiś niski model Yamahy, gdyby padło na wybór takiego amplitunera;
- kolumny: Missiom m35i, Dali Concept 8, Paradigm 7 v.5, KEF iq 5 / 50.[/FONT]

Z góry dziekuję i pozdrawiam!
Jacek
 

qazik

New member
wszystko ładnie tylko trochę za drogo jak na mój budżet.
a co powiesz o zestawach które podałem? i co z podłączeniem kablówki?
pozdr
 

qazik

New member
nie dopatrzyłem, hk ma optical. a nie ma jakiegoś innego ampli z optycznym? lub mplituner 5,1?

czy naprawdę nie ma tutaj nikogo kto mógłby mi pomóc i ruszyć problem??