jakie głośniki do marantz stereo

andrzejadam

New member
zastanawiam się nad głośnikami stereo do ampli marantza 2 x 70W a później do CA 540r oglądam narazie w internecie, chcę wstępnie wydzielić kilka możliwych zestawów żeby poszukać sklepu :)
cena: do 2200 zł
Słucham w większości muzyki rokowej- raczej lekkiego, dżezu i pokrewnych.
może coś doradzicie
aha najlepiej żeby można było je dosunąć jak najbliżej ściany (mały pokój około 15-20m ale chcę podłogówki bo mam zamiar zmienić lokum :) )
moje typy to:
* Audio Academy Mimas II - 1800zł
* Infinity Primus II 360 - 1600zł
* YAMAHA NS 555 (ładne wizualnie) - 1800zł
* przechodzone B&W 603 S1 - 1800zł
* Heco metas 700 - 2200zł
* Kef Q7 - 2000zł
* Acoustic Energy Evo 3 - 2200zł
* MISSION M 35i - 1700zł
* Dali Concept 8 - 2200zł

dla mnie ciężko zacząć wybierać chciałbym wiedzieć czy się sprzęty nie gryzą, no i chciałbym pójść słuchać już z powiedzmy 3-5 konkretnymi modelami. Nie znam się do końca na tych sprzętach bo chyba same parametry techniczne nie mówią o wszystkim.
Z góry dzięki, pozdrawiam
 

Marcell_80

New member
te sobie posluchaj:

CANTON LE 170
DALI CONCEPT 6
ELAC FS57
JBL E80
MAGNAT QANTUM 506
MISSION M34I
WHARFEDALE DIAMOND 9.5

podaj maila na priv to testy tych glosnikow ci przesle.
 

andrzejadam

New member
mam pytanie czy te JBL Northridge E 80 nie będą za bardzo biły basem??
szczerze powiem że nie lubię słuchać muzyki z przesadzonym basem nie słucham muzyki disco itp
 

Marcell_80

New member
andrzejadam napisał:
mam pytanie czy te JBL Northridge E 80 nie będą za bardzo biły basem??
szczerze powiem że nie lubię słuchać muzyki z przesadzonym basem nie słucham muzyki disco itp

duzo tez zalezy od akustyki pomieszczenia
jak mialem e80 ustawione w rogach pokoju to bas byl taki ze az oddechu nie moglem zlapac....teraz mam je na innej scianie i bas jest idealny i wogole brzmienie jest idealne....akustyka pomieszcenia jest bardzo wazna.
 

andrzejadam

New member