Sprzet

forzainter1g

New member
Kompletnie sie nie znam na sprzecie audio.
Posiadam w teh chwili sprzet Pioneera i wchodzi w to odtwarzacz cd wzmacniacz i odtwarzacz kaset.
Chcialbym kupic taki zestaw odtwarzacz cd + wzamcniacz(apmitiuner i wzmacniacz to to samo chyba a co to jest tuner bo kompletnie sie na tym nie znam)+ kolumny i kable.
Sprzet do 6000zl.
I Chcialbym sprzet jak da rady tylko firm Yamaha Onkyo Pioneer i Sony z mocniejszym wskazaniem na Pioneera i Sony.
Moglby ktos wytlumaczyc na czym polega roznica pomiedzy wzmacniaczem stereo ampitiunerem a tunerem??
 
Ostatnia edycja:

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Amplitunery kina mają więcej kanałów i gorzej grają w stereo rozumiem, że poszukujesz zestawu stereo?
 

forzainter1g

New member
Nie ogarniam

Kiki ja wogole nie odrozniam jedengo od drugiego jestem zupelnym laikiem.
Chodzi mi o cos takiego zeby to dobrze gralo zeby odtwarzalo plyty i zeby odbieralo radio i zeby mialo kolumny.
I ma to byc firmy Pioneer Sony Yamaha Onkyo.

I ma to wszytsko z okablowaniem wyjsc do 6000zl
 
Ostatnia edycja:

marivs

New member
Jeżeli ma być Pioneer to może coś z nowości jakie wyszły:
1. http://www.pioneer.pl/pl/products/42/97/418/A-A6-J/index.html
aa6j_detailpage.jpg

za ok. 1500 PLN
2. http://www.pioneer.pl/pl/products/42/1502/18420/PD-D6-J/index.html
pdd6j_detailpage.jpg

za ok. 1500 PLN
3. Tuner to trzeba by wyszukać używany
4. Kolumny Mission M34i lub M35i powinny wystarczyć
5. Okablowanie ProCab LS25 oraz LS40 i zrobić bi-wiring - tanio a porządnie.
6. Interkonet to coś z Klotz'a LaGrange lub zrobiony na mikrofonowym MY206 - z pewnością nie popsują dźwięku.
 
Ostatnia edycja:

forzainter1g

New member
Dzieki za odpowiedzi podoba mi sie ten zestaw Pioneera.
Ale mam 2 pytania:

1 Czy firma Sony robi dobry sprzet audio bo slyszalem ze jest dobry i w telewizjach chodzi tylko Sony ale podbno godny uwagi jest tylko ten z najwyzszej polki.Dlaczego Sony bo mam:
Sony KDL x3500
Sony RDR hx750
Sony BlueRay