zestaw ampli+głośniki za 2 tyś

gabor2

New member
Witam,
problem jak w temacie.
Zestaw ma słyżyć do słuchania muzyki, głownie rocka.
Proszę o pomoc bo jestem laikiem.

Pozdrawiam
 

gabor2

New member
Dzięki mistrzu, ale właśnie tyle mam i więcej nie uzbieram. Nie chodzi mi o sprzęt marzeń, ale coś najlepszego w tej cenie. Nikt nie podpowie??
 

gabor2

New member
Jakoś jestem uprzedzony do takich zestawów. Poza tym, nie zależy mi na odtwarzaczu DivX. Wolałbym jakieś głośniki podłogowe. Znajomy polecał mi jakieś Kody. Dobre to?
 

mirek74

New member
gabor2 napisał:
Jakoś jestem uprzedzony do takich zestawów. Poza tym, nie zależy mi na odtwarzaczu DivX. Wolałbym jakieś głośniki podłogowe. Znajomy polecał mi jakieś Kody. Dobre to?

Powiem tak, wolał byś podłogowe no nic to twój wybór. Ja osobiście powiem Ci z doświadczenia, że kolumny podłogowe żeby dobrze grały muszą kosztować sporo więcej. Małe kolumny w wielu aspektach będą grały znacznie lepiej o podłogowych w podobnej cenie, dlatego że małe obudowy są sztywniejsze, czyli mniej nie potrzebnych rezonansów(skrzynka mniej gra) a uwierz mi, że to denerwuje. W kolumnach jedną z najdroższych rzeczy jest stolarka, co dalej przemawia za małymi kolumnami, mniejsze głośniki są tańsze wiec można użyć do małych kolumn lepszych głośników itd. Dodatkowo o bas nie masz, co się martwić, bo masz subwoofer, który będzie schodził niżej niż te kody, uwierz mi, a divixa nie musisz przecież oglądać. Kody to wybór dla ludzi, którzy właśnie chcą mieć coś dużego za małe pieniądze. Na początku zabawy z audio to normalne myślenie, też przez to przechodziłem, dziś mam Dynaudio Contour 1.3MK2 standowe kolumny za pieniądze w przedziale, którym znajdziesz już całą gamę naprawdę dobrych podłogowców, ale ja bym ich nie zamienił na żadne. Moim zdaniem za nie duże pieniądze masz zestaw, na którym będziesz mógł posłuchać muzyki i pooglądać filmy, za te pieniądze moim zdaniem strzał w dziesiątkę.
Pozdrawiam.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora: