Sprzęt nagłaśniający do tv lcd

ruster

Member
Witam,
Wybrałem tv lcd JVC 37G80 i zastanawiam sie nad dokupieniem do tego tv dodatkowego sprzętu. Chciałbym słuchać muzy z kablówki a także zamierzam dorzucić odtwarzacz dvd i również z niego słuchać mp3. I tu pytanie do was wachowców: jak to wszystko ma działać? Co muszę dokupić? Co byście doradzili? Przyznaje że jestem zielony w temacie. Nie znalazłem na forum takich podstawowych postów. Czyli reasumując chciałbym podpiąć dodatkowy sprzęcik nagłaśniający + dvd, a może 2 w 1, albo pod dvd tylko głośniki i tyle? 2 wysokie kolumny wolnostojące obok wiszącego tv + jakis subwoofer w szafce pod tv. Dodatkowo jak wspomniałem chciałbym od razu dokupic dvd. Zależy mi na czystym dźwięku bez szaleństw watowych, ale z dobrą jakością basu itp. Co wy na to? Jeśli chodzi o budżet to kompletnie nie wiem w jakiej cenie można taki zestaw zlożyć, ale wiem że moge wydać maks 1,5k. Czy coś takiego może sie udać?
 

ruster

Member
Ok. rozumiem, ale opisałbyś może czego w ogóle szukać i w jakiej kwocie oscylowałby taki sprzęcik. Jak wspomniałem bez żadnych wodotrysków itp. Podstawowy sprzęt, który będzie lepiej grał niż głośniki w tv.
 

brun

Member
za 1500 zł dostaniesz zestaw TEAC K-9900 ROCK MKII 7,0 z kolumnami maudio, rewelacji nie ma, troche mu brakuje wysokich tonów ale ogólnie jest ok jak na tą kasę
 

ruster

Member
Dostałem dobrą nowinę że budzet wzrosl do 2tys.:) tyle udalo sie uzbierac. Jaki amplituner + 2 satelity + subwoofer byście doradzili? Nie chce typowego kina domowego z 5 glosnikami tylko 2 stojace wieze + subwoofer i oczywisice amplituner. NIe musi to byc zestaw jednego producenta. Dvd w granicach 300zl juz wiem jakie kupie tylko teraz najwazniejsze to naglosnienie. Jak w postach powyzej ma to byc sprzęt o w miarę czystym dzwieku nie nastawiajac sie na moc lecz na jakosc. Uda sie cos zlozyc za 1700 zl? Dzieki za dotychczasowe posty i prosze o jescze dodatkowe wskazowki.
 

jrd

New member