Zestaw 2.0/1 do 2,5k

brio11

New member
Hej,
Po kilku latach użytkowania soundbara LG NB3530a przyszedł czas na zmianę na coś nowszego, coś co będzie brzmiało dużo lepiej. Przez chwile zastanawiałem się nad zakupem sooundbara lecz po poczytaniu komentarzy na forum stwierdziłem, że lepszym wyborem będzie zestaw stereo, ale do brzegu.
Zaczne moze standardowo do czego tak na prawdę będzie potrzebny. W zdecydowanej przewadze będą to seriale/filmy Netflix, później spotify/radio i czasem film z kompa. Co do spotify, mam go ustawionego na Alexie Echo Dot2, skąd przesyłam dźwięk do soundbara przez BT.
Sprzęt będzie podłączony do TV Panasonic TX-48AS640 złączem optycznym, w przyszłości planuje zakup konsoli PS4/PS5.

Sprzęt będzie stał w salonie o powierzchni ~22m2.
Załączam wypociny :)

https://iv.pl/images/f875c6d215c54159d80f0c72d207ad0d.png

Generalnie w kwestii doboru sprzętu audio jestem zielony i jak każdy zadający tu pytanie liczę na małą pomoc :)
Nie jestem do końca zdecydowany czy iść w stronę zestawu 2.0 czy może 2.1, nie wiem co bardziej się pasuje.


Jeśli chodzi o amplituner to, nie licząc parametrów, na których jeszcze się nie znam, zależy mi na BT i ewentualnej możliwości małej rozbudowy np. o suba jeśli obecnie zdecyduje się na zestaw 2.0.
Preferowałbym sprzęt nowy, chociaż ciekawej opcji używki na gwarancji nie odmówię. Kwota, max. 2500zł

Z tańszych opcji brałem pod uwagę Edifier 2.0 R2730 DB
 
Ostatnia edycja:

przemko77

Well-known member
Bez reklam
Miałem możliwość odsłuchu tego Marantza w dwóch konfiguracjach
Marantz M-CR 611 + kolumny B&W 686 S2
Marantz M -CR 611 + kolumny Canton GLE 476