głośniki do tv do 2000

thomcio123

New member
Witam. Na wstępie chce zaznaczyc, że jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o sprzęt audio. Chcialbym kupić zestaw głośniki 2.1 lub saundbar do tv(Sony xe70). Budżet jakim dysponuje to maks 2000. Pokój z aneksem 25m. Audio głównie do filmów, muzyki i ps(60,30,10%) zastanawiam się nad Denon DHT-S514 lub Onkyo ls-3100. Co będzie lepszym rozwiązaniem? A może jakieś alternatywy?
 

thomcio123

New member
Niestety nie mogę przekroczyć budżetu. I tak go podwoilem po odsłuchaniu kilku sprzętów w zakładanym pierwotnie budżecie(1000zl). Niestety nic więcej na razie na audio nie dołożę. Ale i tak dziękuje za podanie propozycji.
 

thomcio123

New member
Super. Znalazłem to cacko w sklepie stacjonarnym. Jutro pojadę obejrzeć i przetestować. Jak się zdecyduje na ten model to odezwę się na priv. Może jeszcze jakieś propozycje? Te dwa, które wymieniłem są warte uwagi?
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Odsłuchać warto, wszystko zależy od Twojej wrażliwości.
Fidelio E5 jest jedyny, który daje Ci pełną przestrzeń kina domowego i jedyny który daje Ci pełne stereo.
 

thomcio123

New member
dzisiaj pozwiedzałem trochę sklepow. kilka sprzetow obejrzałem i posluchalem. wniosek jest jeden. do tej kwoty, która zaplanowałem wydac(2k)nie znalazłem nic co by mnie zachwycilo. niestety nic z proponowanych przez Was modeli nie znalazłem w sklepach stacjonarnych. natomiast bedac w salonie Denona posluchalem jak gra heos homecinema. to jest chyba TO. warto dolozyc te pare stowek?
 

thomcio123

New member