32" co wybrać w pułapie ok 6k?

Piotron

New member
Witam
Mam zamiar kupić lcd 32", nie mam doświadczenia z tv lcd.
Patrząc "po sieci" wyselekcjonowałem takie typy:

LG 32 LX 2
PANASONIC TX 32 LX 500
SAMSUNG LE 32 M 61 B
SAMSUNG LE 32 M 51 B
SHARP LC 32 GA 6 E
SONY KLV S 32 A 10 BRAVIA

Podłaczone by to miało być do kablówki Aster, dvd toshiba, laptop. Oglądanie z ok 3 m.
Czy Bravia jest taka super jak na reklamach czy może jednak Samsung lub LG.... :)
Proszę o porady.

Pozdrawiam
P.
 

ortax360

New member
Zdecydowanie wybieraj miedzy Panasoniciem 32lx500 a SAMSUNG LE 32 M 61.
Jezeli chodzi o Sony Bravia to tylko model V32a10 seria S jest zdecydowanie gorsza.

.
 

gad7

New member
Sam mam taki problem tylko ja sony odrzucilem poniewarz samsung m61b i sony serii v to ta sama matryca a wiec za nazwe nie ma co placic, i dorzucil bym jvc z seria s60b oraz lg z tajemniczym lp1r no i panas lx500.
 

paradygma

New member
zastanów sie również nad loewe concept l32. dostaniesz ten telewior juz w tej cenie. a jest nieporonywlnei lepszy od wszystkich tych które zostały wymienione powyzej.
 

Piotron

New member
Po przejżeniu chyba całego archiwum forum (oczy gdzieś jeszcze leżą pod stołem ;)) chyba warto bliżej się przyjżeć:
1 Panasonic 32lx500
2. SAMSUNG LE 32 M 61.
3. LG 32 LX 2
4. LG 32 LP 1 R

Co do Loewe to jestem nieprzekonany (być może zupełnie niesłusznie) po prostu nie znam tej marki...

Dziękuję za Wasze opinie
 

aquitaine

New member
Stoję przed podobnym wyborem... Skłaniam się w stronę JVC 32S60 ze względu na jakość obrazu przy odbiorze z kablówki, która oferuje słaby sygnał. Z wymienionych przez Ciebie modeli wybrałbym raczej Samsunga M61.
 

Rondel

New member
Piotron napisał:
Witam
Mam zamiar kupić lcd 32", nie mam doświadczenia z tv lcd.
Patrząc "po sieci" wyselekcjonowałem takie typy:

LG 32 LX 2
PANASONIC TX 32 LX 500
SAMSUNG LE 32 M 61 B
SAMSUNG LE 32 M 51 B
SHARP LC 32 GA 6 E
SONY KLV S 32 A 10 BRAVIA