TV do 10 tys. z HDTV

A

Anonymous

Guest
Witam !

Jakies 5 dni temu kupilem Plazme Samsunga 42 cali ale wymieniam ja na jakies LCD bo okazalo sie, ze moja konsolka moge ja uszkodzic (wypalanie czy cos tam przy nieruchomym obrazie) - wiec z gory chyba PLAZMA odpada... i nie wiem co wybrac.... Czytam cale forum i kazdy radzi co innego, to moze moje "wymagania":

- HDTV (bo kupie sobie takie DVD - swoje zmeiniam wiec kupie juz z tym wyjsciem)
- minimum 32 cale
- odleglosc jakies 4 metry... moze 4,5...
- pogrywam na konsolkach...
- dopiero sobie urzadzam kino domowe wiec tv jest pierwszy - totez nie mam jakichs juz konkretnych sprzetow do ktorych tv musze dopasowac - wiec skoro kupuje niejako od poczatku to moge isc w nowa technologie...
- ogladam DVD dosc czesto i mecze w TV - kablowka ale moge zmienic na cyfre z jakims dekoderem z wyjsciem cyfrowym itp.

watpliwosci:

- czy LCD wogole jest lepsze od "zwyklych tv" ?
- jak mozna zamowic pokaz tv w domu :p ?

P.S. Jestem totalnym laikiem, ktory ma dwa dni na zdecydowanie sie na tv :) bede wdzieczny za odpowiedzi...

Pozdrawiam

FeGy
 
A

Anonymous

Guest
Pomylily mi sie chyba pojecia HDTV i HDMI.... bo sie na tym nei znam...

W kazdym razie interesuje mnie i to i to...

Pozdrawiam

FeGy
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
witam
do Twoich warunków- najlepiej sprawdź 40 LCD M 51 Samsunga.Powinieneś być zadowolony.
Dobra odległość, dobry sygnał.
sprawdź dodatkowo JVC 37 S 60 - i Sharp 37 GD 7
Pokazy - to w Twoich wypadku najważniejesza rzecz
infolinia gg 2868228
lub wejdź na priw.
pozdrawiam
 
A

Anonymous

Guest
Philips 37 PF9830 - ten model tez wpadl mi w oko... wiem, ze drozszy jest, ale jak on sie ma do tych podanych przez Ciebie wyzej ? (o wszystkich troche poczytalem i wydaja sie ok)...

Pozdrawiam

FeGy
 

jlesien

New member
Witam,
zdecydowanie poleciłbym Ci plazmę firmy PIONEER PDP-436FDE - nieznacznie wyższa cena niż 10 tys. zł. ale warto.