Panasonic TX-32LX500

A

Anonymous

Guest
witam
mysle o zakupie tv lcd Panasonic TX-32LX500 co myslicie o tym modelu czy ktos ma moze jakies doswiadczenie zwiazane z uzytkowaniem tego tv?

z gory dzieki za pomoc.
 
A

Anonymous

Guest
Mam 32lx500 i sharpa 32ga4e
Obraz z panny 32lx500 super, widac bardzo duzo detali ,swietne kolory , swietnie chodz z hdtv 720p ,z kabel i antyeny obraz bardzio dobry i ostry , szybkie akcje bardzo dobre , konsola xbox działa suoer przrz komponent w 480p i 720p . DVD zarwno przez rgb jak i komponent 480p obraz bardzo ostry , swietne detale lepszy od sharpa 32ga4e i 32p50. Swietny dzwięk chocia tu sharp 32ga4e wygrywa zdecydowanie.
 
A

Anonymous

Guest
dzieki za info rozumiem ze polecasz tn model ;)

jestem raczej laikiem w tych kwestiach ale czy ten tv jest przystosowany do odbioru HDTV? widziałem ten model z z literka D w nazwie na stronach angielskich panasonica i tam wyraznie napisali ze jest on HDTV. Na polskich stronach nie ma modelu z literka D.
Mozesz cos przyblizyc ;)
dzieki
 

ortax360

New member
panasonic 32lx500 jest tym samym modelem lcd co 32lxd500 , LITERKA D oznacza wbudowany tuner dvb (ONLY UK).
32LX500 jest w pełni HD-Ready hd 720p. 1080I ,przez komponent i HDMI .
 

helper

New member
xbox360+audigy2 zs pcmcia+logitech z-2300 THX

Ja porównywałem przed swoim zakupem 32LX500 z 32P50. Zdecydowałem się na Sharpa, bo przy sygnale z DVD i z kabla, (moim zdaniem) niczym mu nie ustępował. Nie specjalnie też miałem ochotę na zmianę zdania, przy odtwarzaniu z sygnału HD. A był do nabycia w dużo atrakcyjniejszej cenie.

Jeśli ten Panasonic Ci się podoba i co ważniejsze, masz już na niego kasę, to kupuj. Na pewno nie będziesz żałował.
 
A

Anonymous

Guest
Prosba o komentarz Philips 42PF9830/10 LCD 42" do HD

A jak z czerniami w tym panasiu ??
Zupelny brak smug w Xbox'ie przez komponent ??
 

ortax360

New member