Sony HC3 wszystko o danym modelu.

Marcin_s

Member
Czy w SONY HC3 mozna zmienic poziom ostrzenia

Czy w SONY HC3 mozna zmienic poziom ostrzenia? Nie chodzi mi o ostrosc tylko o sprzetowe podostrzanie czego efektem jest efekt "halo" miedzy kontrastowymi elementami jesli sie przesadzi...
 

panjacek

New member
HC-3 ma funkcję ostrzenia krawędzi, ale efektu halo nie uzyskałem. Nie wiem jak bardzo kontrastowe obrazy trzeba filmować?
 

Marcin_s

Member
panjacek napisał:
HC-3 ma funkcję ostrzenia krawędzi, ale efektu halo nie uzyskałem. Nie wiem jak bardzo kontrastowe obrazy trzeba filmować?
spore kontrasty - czarny z bialym - lub inne drobne przedmioty kontrastowe - typu anteny na dachach. Jesli jest spore halo to antenka potrafi znikac jesli sie przesadzi. No to mnie uspokoiles...
 

szarp

New member
WitamKamera mi się podoba ... ale najtańsza nie jest. Z racji że jestem amatorem i będę filmował głównie rodzinkę to nie jest to specjalnie uzasadniona inwestycja. Chciałbym wydać najmniej. Gdzie kupić? W US, od kogo i za ile. Na Allegro ? w sklepie - jakim?KS
 

huling

New member
Witam
Też byłem nią zainteresowany, ale teraz może warto poczekać na nowe kamery Sony HDR-UX1E i HDR-SR1E. U nas jeszcze nie ma ceny, ale w niemczech SR1E kosztuje ok. 1400 euro
 

mark

New member
Kamera sony HDR-HC3/PAL/

Witam.Ta kamera jest sprzedawana od 5-ciu miesiecy w USA/gdzie obecnie jestem/www.42ndstphoto.com wwwphotovideo.com cena np:1179$+39.89$/shipping/=1219.85$.........tak wogole to produkty SONY w Polsce maja strasznie wysokie ceny.Trzy lata temu kupilem i wyslalem do Polski tv Sony plazma KE-32TS2.W USA 3100$ a Polsce w tamtym czsie 24990zl.Czy to nie lekka przesada.Pozdrawiam Mark.
 

mzdral

New member
Sony HC3