Mikrofon do sony xr550Ve

plol098

New member
Siemka używam kamery Sony HDR-XR550Ve do celów reporterskich. Kręce różne konferencje wywiady itd. Nie stety mikrofon wbudowany nie radzi sobie w wielu sytuacjach. Do wywiadów zdecydowałem się kupić jakiś mikrofon do powiedzmy 300 zł. Myślę o takim do ręki a nie mocowanym do kamerki. Mam nadzieję, że podsuniecie mi kilka modeli, firm bo jestem zielony w tej sprawie.

Druga rzecz. Często mam możliwość podłączenia się do kostki zbiorczej poprzez kabel: XLR/ Jack 3,5 bądź Jack 6,3/ Jack 3,5 Mam jednak wrażenie, że kamerka sobie z tym nie radzi :/
Nie mam w niej możliwości regulacji mocy dźwięku ani redukcji szumów. A tak się składa, że praktycznie zawsze jest za głośno a jak ktoś coś mówi to jeszcze obecny jest charakterystyczny szum w podkładzie :/

Czy to może być kwestia kabla czy może jest jakiś separator przez który mógłbym sobie regulować moc dźwięku itd.. ??
 

Gucio50

New member
Bez reklam
Siemka używam kamery Sony HDR-XR550Ve do celów reporterskich. Kręce różne konferencje wywiady itd. Nie stety mikrofon wbudowany nie radzi sobie w wielu sytuacjach. Do wywiadów zdecydowałem się kupić jakiś mikrofon do powiedzmy 300 zł. Myślę o takim do ręki a nie mocowanym do kamerki. Mam nadzieję, że podsuniecie mi kilka modeli, firm bo jestem zielony w tej sprawie.

Druga rzecz. Często mam możliwość podłączenia się do kostki zbiorczej poprzez kabel: XLR/ Jack 3,5 bądź Jack 6,3/ Jack 3,5 Mam jednak wrażenie, że kamerka sobie z tym nie radzi :/
Nie mam w niej możliwości regulacji mocy dźwięku ani redukcji szumów. A tak się składa, że praktycznie zawsze jest za głośno a jak ktoś coś mówi to jeszcze obecny jest charakterystyczny szum w podkładzie :/

Czy to może być kwestia kabla czy może jest jakiś separator przez który mógłbym sobie regulować moc dźwięku itd.. ??

Żaden mikrofon, tym bardziej za 300zł nie da zadawalajacego dźwieku.
Kup magnetofon lub dyktafon cyfrowy.
Potem w czasie edycji filmu podłozysz dźwięk i .... ... ...