kamera Sony CX 115, Chcę kupić kamerę CX 115 - czy warto? proszę o sugestie

vnu007dl

New member
Na początek pozdrawiam wszystkich userów bo to mój pierwszy post tutaj. Gdyby to był zły dział to proszę o przeniesienie we właściwe miejsce bo jeszcze się dobrze nie orientuję na tym forum.

Jeśli chodzi o mój merytoryczny problem to chciałbym kupić kamerę cyfrową, która nagrywała by w rozdzielczości Full HD, nie jest istotne dla mnie czy będzie mieć HDD czy karty pamięci, potrzebuję ją do takiego domowego użytku, żeby czasem coś nagrać, np jakieś rodzinne eventy, typu komunie, może jakieś wesela, albo wspólne chwile z dziewczyną. Chciałbym aby kamera była używalna zarówno w pomieszczeniach jak i na zewnątrz. Troszkę już czytałem odnośnie technologii HD i ogólnie kamer, ale dalej jestem raczej laikiem w tych kwestiach. Dzisiaj w sklepie oglądałem kamerę Sony CX 115 i chciałbym spytać co o niej sądzicie? Jak dla laika prezentuje się całkiem fajnie, facet w sklepie chce za nią 2 tyś, ale ja na necie widzę że można ją kupić kilka stów taniej. Powiedzmy że mam do wydania 2 tyś zł. Czy w tej cenie moglibyście polecić coś lepszego niż CX 115, a może ta kamera jest ok? Czy coś w tej kamerze jest nie tak? Np zoom optyczny 25x to dużo czy mało?

Z góry dziękuję wszystkim za jakiekolwiek sugestie odnośnie tej kamery.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
kamera jest ok.
Ale nowości ze sprzętu profesjonalnego na wyposażeniu podał JVC :
Serce kamery stanowi najwyższej jakości 1/2.33-calowy przetwornik CMOS o rozdzielczości 10,3-Megapiksela – pierwszy na świecie stosowany w kamerach Full HD AVCHD*. Wysokiej jakości 9-Megapikselowe zdjęcia są uzyskiwane dzięki bezprecedensowej jakości przetwornika CMOS oraz filtrowi kolorów RGB Bayer’a.
Duża szybkość zapisu (do 500 fps) dla odtwarzania w trybie Ultra-Slow Motion


JVC | Everio X - Główne cechy
JVC | Everio X - Sample Pictures
 

zzorck

New member