OLED Sony XR-65A90J czy to pech?

SebastianA

New member
Ale co znaczy,że rzecznik nie pomógł?
Nie potrafił,nie chciał,nie wiedział jak pomóc?
Może warto skontaktować się z innym rzecznikiem?

Miejski rzecznik konsumentów w Białymstoku od początku podszedł do sprawy bez entuzjazmu, a słowo 'odnowiony' już całkowicie odebrało mu chęci. Jeżeli w ogóle jakiekolwiek miał...

Tak to normalne, Czytałeś warunki gwarancji ? Sony może Ci wymienić twój zgłoszony do naprawy na telewizor po naprawie i nie nowy, to normalna polityka SONY .
Wiele osób z tego forum już się sądziło z Sony .

Tak, przeczytałem warunki gwarancji, po fakcie. :)
Ja też poszedłbym do sądu, ale podejrzewam, że kolejny raz odbiłbym się od ściany.
 

gitarrra

Well-known member
Bez reklam
Miejski rzecznik konsumentów w Białymstoku od początku podszedł do sprawy bez entuzjazmu, a słowo 'odnowiony' już całkowicie odebrało mu chęci. Jeżeli w ogóle jakiekolwiek miał...



Tak, przeczytałem warunki gwarancji, po fakcie. :)
Ja też poszedłbym do sądu, ale podejrzewam, że kolejny raz odbiłbym się od ściany.

Potrzebne informacje możesz uzyskać u innego rzecznika .To raczej nie powinien być problem.
Powtórzę jeszcze raz.Firma Sony i nie tylko ona może sobie w gwarancji naskrobać co tylko chce. Musi być ,a dość często nie jest zachowany jeden warunek. Takie zapisy muszą być zgodne z polskim prawem.Jeśli są,to nic nie zrobisz.Jeśli jednak firma Sony nagryzmoliła w gwarancji ręka dziecka przezesa bzdury to może sobie taką gwarancję wsadzić bardzo głęboko ,wiadomo gdzie.Ty jako klient nie musisz się znać na tym.Nawet jeśli zaakceptujesz taką,niezgodną z polskim prawem gwarancję to i tak jesteś górą.Różnego rodzaju firmy doskonale o tym wiedzą,jednak dość często piszą gwarancję pod siebie.Zdają sobie sprawę,że w większości przypadków klient się nie zna ( bo nie musi) ,a jakby co to może nie będzie mu się chciało "bruździć".
Więc jeszcze raz do rzecznika (innego) i nie poddawaj się.Bo o ile gwarancja jest "trefna" to Sony właśnie na to liczy.
 
Ostatnia edycja:

FotoVideo

Member
W moim Sony KD-65X8505C z 2015 roku miesiąc temu pojawił się czarny poziomy pasek po miesiącu matryca zgasła całkowicie szkoda ze kupując telewizor premium za 11 000 zł po 7 latach staje się złomem a telewizory z niższej pólki cenowej odbierają 2 razy dłużej.....Szkoda bo jakość obrazu Sony 1 klasa tym razem wybrałem Philipsa czas pokaże.....
 

Kleofas11

Active member
Bez reklam
W moim Sony KD-65X8505C z 2015 roku miesiąc temu pojawił się czarny poziomy pasek po miesiącu matryca zgasła całkowicie szkoda ze kupując telewizor premium za 11 000 zł po 7 latach staje się złomem a telewizory z niższej pólki cenowej odbierają 2 razy dłużej.
7 lat bezawaryjnego grania to w obecnych czasach bardzo dobry wynik. Droższe TV (również klasy "premium") psują się ostatecznie nawet w czasie gwarancji lub tuż po. Tu na forum są setki takich historii. ;)
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Dokładnie, dziś trzeba kupować z założeniem, że tv może paść po 2 latach i taka zasadą już się kieruje, pochodzi 5-10 lat, super, ale jak padnie po 2 to nie będzie płaczu, a co najważniejsze nie uszczupli budżetu domowego - bo jakby nie patrzeć, tu o kasę chodzi. Ew. szukać tv z 5 letnią gwarancją i nie oszczędzać na niej.
 
Do góry