Dzień dobry
Przeprowadzona przez autoryzowane stację serwisową diagnoza, wykazała na chwilę obecną zabrudzenia wewnątrz ekranu odbiornika. Powodem powstania tego efektu jest przedostanie się do urządzenia kurzu. Natura wnikania zabrudzeń związana jest z działaniem czynników zewnętrznych i nie jest wadą TV. Ekrany odbiorników ze względu na wymagania technologiczne nie są, i nie mogą być, hermetyczne szczelne.
Informujemy, że zjawisko to powstaje na skutek niezastosowania się do zaleceń opisanych w instrukcji obsługi produktu, rozdział "Niedozwolone użycie".
W ramach gestu dobrej woli producenta proponujemy, jednorazowe, warunkowe, czyszczenie elementów optycznych ekranu. Serwis przywróci odbiornik do najlepszego możliwego stanu. Jednocześnie nie gwarantujemy usunięcia 100% widocznych zanieczyszczeń.
Ogólne warunki gwarancji Sony dostępne są na stronie: https://services.sony.pl/support/pl/warranty/general
Przewodnik dla modelu, instrukcję obsługi lub instrukcję dotyczącą bezpieczeństwa można znaleźć na stronie: https://www.sony.pl/
Brak zgody na warunkowo zaproponowane przez producenta rozwiązanie, będzie równoznaczny z dobrowolną rezygnacją z pomocy w ramach gwarancji. Ponieważ efekt ten nie powstał z winy odbiornika, Państwa roszczenie zostanie uznane za niezasadne, ze względu na użytkowanie w warunkach niezgodnych z zaleceniami instrukcji obsługi.
Jednocześnie informujemy, że kolejna reklamacja odnosząca się do zanieczyszczenia pyłem, kurzem lub owadami, spowodowana użytkowaniem niezgodnie z zaleceniami instrukcji obsługi, wiązać będzie się brakiem zgody na kolejna obsługę gwarancyjną.
Proszę o decyzję w sprawie realizacji zgłoszenia, czy wyrażają państwo zgodę na dobrą wolę producenta, czy serwis ma odesłać odbiornik bez podejmowania czynności serwisowych z przedstawioną opinią?