Sony XH9005, XH9077, XH9096 czym one się różnią?

arczi81

Member
Biorę.. potwierdziłem. Serwis zamówił i czekamy na dostawę . Mam nadzieję ,że nie będzie kłopotów z brudem za matryca w tym modelu ..
Zresztą sam się dziwię,że model z tego roku dają nowy..ale ok . Cenię za to..
 

SEBOL74

Member
Bez reklam
Biorę.. potwierdziłem. Serwis zamówił i czekamy na dostawę . Mam nadzieję ,że nie będzie kłopotów z brudem za matryca w tym modelu ..
Zresztą sam się dziwię,że model z tego roku dają nowy..ale ok . Cenię za to..
Na to nie ma gwarancji. Ja mam model 75xh9096. Też miałem robaki za matrycą. W ramach gwarancji wyczyścili. Po roku znowu mam "przecinaki" za matrycą. Tym razem olewam to i staram się nie zauważać. Walka z wiatrakami.
 

arczi81

Member
@arczi81 ...
dowiedz się, najlepiej u rzecznika praw konsumenta ,czy takie wciskanie klientowi przez serwis odnowionych części jest zgodne z polskim prawem. Bo jeśli nie jest zgodne ,to gwarant może sobie zapisy w ogólnych warunkach gwarancji wsadzić w buty .Bo generalnie w gwarancji może sobie zapisać co tylko sobie wymarzył. Z jednym zastrzeżeniem. Te zapisy muszą być zgodne z polskim prawem.Jeśli taka gwarancja nie jest zgodna z polskim prawem ,a Ty ją podpisałeś to i tak Ty jesteś "na prawie".Niestety większość klientów nie zna prawa,bo nie musi.A gwaranci o tym doskonale wiedzą.I na tej nieznajomości bazują pisząc swoje gwarancje.
Generalnie polecam kontakt z rzecznikiem praw konsumenta.
A z takim wciskaniem odnowionych części to trochę tak jakby na serwisie samochodowym oferowano na wymianę przepracowany olej silnikowy.
"Panie,ale myśmy ten olej przez chlebek przepuścili".
Rzecznik praw konsumenta powiedział..jak jest w gwarancji zapis o wymianie na odnowiony to mogą tak zrobić. Gwarancja i jej zapis rzecz święta i każdy producent co sobie w niej uwzględni tak może zrobić.
Odebrałem tv odnowiony ale na moje nieszczęście,czy szczęście zaraz tv zaczął wariować,ciężko się załączał migał obraz ,pasy poprzeczne . Raz się załączy może chodzić cały dzień a raz nie chce zaskoczy i mam już nowy model zamówiony Sony XR 75X90L
 

arczi81

Member
Odzywam się dopiero teraz ponieważ tv jechały do serwisu z Belgii,pierwszy egzemplarz przyjechał tydzień temu zbity do serwisu,zamówiono mi drugi i już wisi na ścianie.. Powiem, że serwis z Poznania jak i firma Sony postarali się. Narazie wszystko na plus ,zobaczymy jak dalej będzie z tym modelem. Ja jestem zadowolony oby posłużył ten egzemplarz jak najdłużej..😄👍
Potrzebuję do tego modelu kabel zasilający ponieważ ten orginalny jest za krótki a zasilanie 230V jest w innym miejscu na tylnej obudowie jak w poprzednim modelu i trochę go brakuję.
Obojętnie jaki kabel kupię(ósemkę) dłuższą będzie ok?
 

arczi81

Member
Czemu jak wchodzę w ustawienia tv i w informacje ,stan to czas działania mam 28 godzin a w menu serwisowe i tam mam 0007. 0020. 0007 czyli 7 godzin pracy i 20 godz włączeń?
Nie jest to tak ,że te 28 godzin to jest podłączony do zasilania?
Dziwne,ta środkowa wartość miałem 00020 a jak wyłączyłem i włączyłem to się zrobiło na 00010.
Aby mnie zastanawia też w ustawieniach jak wchodzę ,stan i czas działania nie pokrywa się z menu serwisowym?
IMG_20231025_200206.jpg
 
Ostatnia edycja:

arczi81

Member
Już wiem o co chodzi,tv nawet jak jest wyłączony z pilota to ten licznik co jest w ustawieniach menu,informacje,stan i czas pracy to działa cały czas . Dopiero zeruje się jak np wylaczy go się całkiem z sieci.. Na stałe licznik zapisuje się tylko w menu serwisowym..
 
Do góry