Strona główna Ostatnie testy Nasze Zestawy Kanały 4K Próbki HD Forum
Rejestracja Regulamin Kalendarz Szukaj Dzisiejsze posty Zaznacz wszystkie fora jako przeczytane


Wróć HDforum > Video > LCD > Sony > Netflix w Sony KDL-55W809C Nie uruchamia się
Odpowiedz

Member

Avatar mmbb

Meldunek: Jan 2017
Postów: 33
Skąd: B-B

Cytuj  
#1
16-01-2019, 20:43
Domyślnie Netflix w Sony KDL-55W809C Nie uruchamia się

Cześć,


Czy możecie mi podpowiedzieć dlaczego w moim Tv KDL-55W809C Netflix nie uruchamia się, tylko pojawia się N i obracające się kółko w nieskończoność? Dopiero jak zrestartuję TV to uruchamia się normalnie.....Tak jest za każdym razem kiedy na dłużej wyłączę tv(np.na noc)
Odpowiedź z Cytatem
mmbb jest offline
reklama


Meldunek: Feb 2005
Skąd: hdtv.com.pl

 
Member

Avatar mmbb

Meldunek: Jan 2017
Postów: 33
Skąd: B-B

Cytuj  
#2
25-01-2019, 18:14
Domyślnie

Nikt nie miał problemu z uruchamianiem Netflixa??? Zgłosiłem sprawę do obsługi technicznej Sony, kazali mi wykasować pamięć podręczną, sprawdzić czy z hotspotu ruszy, oraz na końcu przywrócić ustawienia fabryczne.......niestety nic nie pomogło, problem występuje dalej. Po co SONY przycisk NETFLIX na pilocie jak i tak nie działa )? Czekam na odpowiedź z pomocy technicznej......
Odpowiedź z Cytatem
mmbb jest offline
Sklep audiovideo.com.pl

Avatar kiki

Meldunek: Mar 2005
Postów: 94,781
Cytuj  
#3
25-01-2019, 18:26
Domyślnie

Zwykle Twardy reset wystarczał.
Widocznie masz jakiś konflikt programowy.
Raczej czekałbym też na pomoc techniczną.
Odpowiedź z Cytatem
kiki jest offline
reklama


Meldunek: Feb 2005
Skąd: hdtv.com.pl

 

Member

Avatar mmbb

Meldunek: Jan 2017
Postów: 33
Skąd: B-B

Cytuj  
#4
30-01-2019, 19:06
Domyślnie

Witam ponownie, na pomoc techniczną się nie doczekałem, otrzymywałem pytania typu: Czy aplikacja netflix jest zaktualizowana?..........Zgłosiłem usterkę do serwisu SONY, przyjechał miły pan, wymienił płytę główną zapewniając że to pomoże. Musiałem z powrotem ustawiać wszystko od początku obraz, kodi, wpisywać loginy i hasła oraz straciłem wszystkie nagrane audycje na podłączonej pamięci zewnętrznej bo jest ona przypisana do płyty głównej. Niestety pomimo zapewnień NETFLIX dalej się nie uruchamia.....Czy mogę zgłosić towar jako niezgodny z umową? Pozdrawiam
Odpowiedź z Cytatem
mmbb jest offline
Junior Member

Avatar GoForIT

Meldunek: Oct 2010
Postów: 9
Cytuj  
#5
09-02-2019, 11:23
Domyślnie

Hej, u mnie jest podobnie. Szukam ciagle rozwiazania, na ta chwile wiem, ze oprocz wylaczenia TV mozna tez wejsc w ustawienia aplikacji i po wybraniu aplikacji Netflix kliknac "Wymuś zatrzymanie". Po tej operacji Netflix juz laduje sie normalnie.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Odpowiedź z Cytatem
GoForIT jest offline
Klub HDTV.com.pl

Avatar wucash

Meldunek: Aug 2010
Postów: 464
Cytuj  
#6
09-02-2019, 11:40
Domyślnie

Jest to częsty błąd w Sony tej serii, z reguły wymuszenie zatrzymania w Aplikacjach pomaga. U mnie raz na 10 uruchomień taki błąd występuje. Jedyne co możemy zrobić to czekac na nową aktualizacje Netflixa bo na nowego androida juz nie ma co liczyć
__________________
Monitor Audio BX6 5.0 Denon X3300W
Sony 75W855C Sony BDP S480
WD MyCloud 3TB
Odpowiedź z Cytatem
wucash jest offline
Member

Avatar mmbb

Meldunek: Jan 2017
Postów: 33
Skąd: B-B

Cytuj  
#7
16-02-2019, 09:44
Domyślnie

Serwis Sony doskonale o tym wie, cała ta wymiana płyty głównej u mnie była ściemą. Po ponownym zgłoszeniu problemu do serwisu, wciskają mi kit, że to wina internetu i że zabiorą tv na serwis i będą testować. W 21 wieku przy mobilnych routerach LTE Sony nie potrafi usunąć prostej usterki u klienta.....Żenada. To był mój pierwszy i ostatni zakup tej marki. Zgłosiłem towar jako niezgodny z umową do sklepu i czekam już ponad dwa tygodnie na odpowiedź.
Odpowiedź z Cytatem
mmbb jest offline
reklama


Meldunek: Feb 2005
Skąd: hdtv.com.pl

 

Odpowiedz

Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Przeszukaj ten temat:

Zaawansowane wyszukiwanie

Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Włączony



Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:44. Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin VBulletin Skin by ForumMonkeys.




Nowy na forum?

  • Regulamin
  • Zapomniałeś hasła?
  • Zarejestruj się.
  • Jak szukać treści.
  • Polityka prywatności
  • Reklama

  • Ciekawe artykuły

  • Czy Hz ma znaczenie?
  • Nie strać danych.
  • Robot co skosi trawnik
  • Zestawy użytkowników
  • Graj w 4K!

  • Testy otwarte

  • Panasonic ET5E test
  • Philips PFL 4007 test
  • Panasonic VT50 test
  • Sharp 70le835 test
  • Samsung ES7000 test
  • Panasonic DT50 test

  • Nasi Partnerzy

  • Cyfrowe atelier

  • Kontakt - hdtv.com.pl - Archiwum - Dyrektywa prywatności - Na górę