Netflix w Sony KDL-55W809C Nie uruchamia się

mmbb

Member
Cześć,


Czy możecie mi podpowiedzieć dlaczego w moim Tv KDL-55W809C Netflix nie uruchamia się, tylko pojawia się N i obracające się kółko w nieskończoność? Dopiero jak zrestartuję TV to uruchamia się normalnie.....Tak jest za każdym razem kiedy na dłużej wyłączę tv(np.na noc)
 

mmbb

Member
Nikt nie miał problemu z uruchamianiem Netflixa??? Zgłosiłem sprawę do obsługi technicznej Sony, kazali mi wykasować pamięć podręczną, sprawdzić czy z hotspotu ruszy, oraz na końcu przywrócić ustawienia fabryczne.......niestety nic nie pomogło, problem występuje dalej. Po co SONY przycisk NETFLIX na pilocie jak i tak nie działa :))? Czekam na odpowiedź z pomocy technicznej......
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Zwykle Twardy reset wystarczał.
Widocznie masz jakiś konflikt programowy.
Raczej czekałbym też na pomoc techniczną.
 

mmbb

Member
Witam ponownie, na pomoc techniczną się nie doczekałem, otrzymywałem pytania typu: Czy aplikacja netflix jest zaktualizowana?..........Zgłosiłem usterkę do serwisu SONY, przyjechał miły pan, wymienił płytę główną zapewniając że to pomoże. Musiałem z powrotem ustawiać wszystko od początku obraz, kodi, wpisywać loginy i hasła oraz straciłem wszystkie nagrane audycje na podłączonej pamięci zewnętrznej bo jest ona przypisana do płyty głównej. Niestety pomimo zapewnień NETFLIX dalej się nie uruchamia.....Czy mogę zgłosić towar jako niezgodny z umową? Pozdrawiam
 

GoForIT

New member
Hej, u mnie jest podobnie. Szukam ciagle rozwiazania, na ta chwile wiem, ze oprocz wylaczenia TV mozna tez wejsc w ustawienia aplikacji i po wybraniu aplikacji Netflix kliknac "Wymuś zatrzymanie". Po tej operacji Netflix juz laduje sie normalnie.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
 

wucash

Active member
Bez reklam
Jest to częsty błąd w Sony tej serii, z reguły wymuszenie zatrzymania w Aplikacjach pomaga. U mnie raz na 10 uruchomień taki błąd występuje. Jedyne co możemy zrobić to czekac na nową aktualizacje Netflixa bo na nowego androida juz nie ma co liczyć :D
 

mmbb

Member
Serwis Sony doskonale o tym wie, cała ta wymiana płyty głównej u mnie była ściemą. Po ponownym zgłoszeniu problemu do serwisu, wciskają mi kit, że to wina internetu i że zabiorą tv na serwis i będą testować. W 21 wieku przy mobilnych routerach LTE Sony nie potrafi usunąć prostej usterki u klienta.....Żenada. To był mój pierwszy i ostatni zakup tej marki. Zgłosiłem towar jako niezgodny z umową do sklepu i czekam już ponad dwa tygodnie na odpowiedź.
 

bombka

New member
Witam,
mam ten sam problem z modelem KD-55XE8505. Netflix nie uruchamia się tylko zatrzymuje na etapie wczytywania. Pomaga jedynie twardy reset. Ponadto pojawił się problem z obrazem, ale tylko w Netflixie - obraz powiela się w pewnych miejscach.

Z kolei poprzez PS4 nie ma żadnego problemu, więc to jest ewidentnie problem z softem.
 

majkwro

New member
55w805c, mam to samo, zauważyłem, że jak się poprawnie wyłącza przez zamknij itp. to chyba nie występuje, aczkolwiek nie zawsze tak robię więc problem występuje. Mi pomaga zatrzymanie aplikacji i ponowne włączenie.
 

nagdob

Member
Bez reklam
Ściągnąłem zły. Jakoś nie trafiłem na ten link. Dzięki. Już ściągam. Dodam, że przez internet nie jest jeszcze dostępny.

Zaktualizowałem. Żadnych widocznych zmian. Myślałem, że może Menu będzie takie jak dla nowszych wersji np. XE9305. Ale niestety nie. Jest takie samo jak przedtem. Szkoda.
 

mmbb

Member
Widzę że problem dotyczy większej ilości modeli Sony. Zgłaszajcie może reklamacje, to Sony w końcu zareaguje. Po moim zgłoszeniu i wymianie płyty głównej serwis Sony cały czas mi wmawia że mój przypadek nie działającego Netflixa jest jedyny na Śląsku i że jest to wina mojego internetu(światłowód 300Mbps, stałe IP). Moim zdaniem jest to ewidentna wina softu i niedopracowanego androida na tv. Serwisanci wciskają kit klientom, bo nie bardzo wiedzą co z tym zrobić. Sam telewizor na androidzie w porównaniu z systemem np. Tizen działa jakby z opóźnieniem....Wprowadzają nowości chcąc wyprzedzić konkurencję, nie testują ich, a później wypuszczają poprawki do poprawek.
 
Ostatnia edycja:

vunpepic

New member
Ja mam 75w855c i mam ten sam problem, pomaga tylko twardy reset. I nie mieszkam na slasku tylko na
Gibraltarze wiec to chyba taki ogolno europejski problem
 

mmbb

Member
Pomoc techniczna Sony pisze do mnie e-maile od 2 miesięcy, pytają mnie o wszystko co możliwe..... czekam aż zapytają jakie jest ciśnienie w pokoju, gdzie jest zainstalowany telewizor, bo może to ma wpływ na działanie Netflixa :roll: Są już częścią mojego życia :)) Chyba zaproszę ich na grilla. Szkoda, że na razie nie znaleźli żadnego rozwiązania........:niewiem:
 

vienna1980

Member
Bez reklam
Serwis Sony doskonale o tym wie, cała ta wymiana płyty głównej u mnie była ściemą. Po ponownym zgłoszeniu problemu do serwisu, wciskają mi kit, że to wina internetu i że zabiorą tv na serwis i będą testować. W 21 wieku przy mobilnych routerach LTE Sony nie potrafi usunąć prostej usterki u klienta.....Żenada. To był mój pierwszy i ostatni zakup tej marki. Zgłosiłem towar jako niezgodny z umową do sklepu i czekam już ponad dwa tygodnie na odpowiedź.

Mam również złe doświadczenia z serwisem Sony i staram się unikać ich produktów,a jeżeli ktoś już kupił telewizor Sony to niech się modli żeby się nie zepsuł.
 

wucash

Active member
Bez reklam
u mnie po ostatniej aktualizacji problem ze zwieszkami Netflixa przy uruchamiani zniknął (jak na razie) :)
 
Do góry