Netflix w Sony KDL-55W809C Nie uruchamia się

mmbb

Member
Wczoraj poszła u mnie aktualizacja online, niestety nic to nie pomogło....Netflix dalej nie działa. Jedyna różnica jaką zauważyłem, to że po naciśnięciu Home, w tle wyświetlany jest obraz i dźwięk z poprzednio oglądanego kanału.
 

mmbb

Member
Niestety aktualizacja nic nie zmieniła w działaniu Netflixa. Dalej pomaga tylko twardy reset lub wymuszenie zatrzymania aplikacji.
 

mmbb

Member
Dzisiaj od wsparcia Sony otrzymałem następujący komunikat:"Szanowny Panie,

dziękuję za kontakt z firmą Sony.

Problem dotyczący aplikacji Netflix aktualnie weryfikowany jest przez naszych inżynierów. Mogę Pana zapewnić, że nasz dział techniczny intensywnie pracuje nad rozwiązaniem, a status zgłoszenia ma wysoki priorytet. Aktualnie niestety muszę poprosić o jeszcze chwilę cierpliwości, ponieważ bezpośrednio po uzyskaniu dodatkowych informacji od inżynierów niezwłocznie się z Panem skontaktujemy.
 

simopl

New member
@mmbb - wysoki priorytet dla inżynierów sony to jakieś 2-3 miesiące czekania konsumenta. Zwłaszcza, że sprawa dotyczy kilkuletniego modelu. Aktualnie strach instalować jakiś update na telewizorach Sony w obawie przed tym czy czegoś nie uwalili. Zawsze po pojawieniu się nowego softu wstrzymuję się z aktualizacją przez kilka tygodni lub po prostu wcale jej nie instaluję - np. w przypadku Androida Oreo dla XF9005.
 

bombka

New member
Dostałem info z supportu Sony, aby wyczyścić pamięć podręczną aplikacji i pomogło. Netflix uruchamia się zarówno z pilota jak i menu.
 

mmbb

Member
Dostałem info z supportu Sony, aby wyczyścić pamięć podręczną aplikacji i pomogło. Netflix uruchamia się zarówno z pilota jak i menu.


Mi też tak napisali na początku.... u Ciebie pomogło, u mnie niestety nie....Jaki masz model TV?
W zeszłym tygodniu przez dwa dni przy próbie uruchomienia Netflixa wyświetlała mi się informacja:"Aby ta funkcja była dostępna, należy podłączyć tv do internetu. Czy chcesz przejść do opcji Konfiguracja sieci aby określić ustawienia sieci?" Dopiero jak wybierałem połączenie przez kabel, to Netflix uruchamiał się. Inne aplikacje w tym czasie działały bez zarzutu.



Moim zdaniem jest to ingerencja serwisu Sony online, i testowanie rozwiązania na moim telewizorze z uwagi na dużą liczbę moich zgłoszeń.....Nadmieniam,że tv jest cały czas podłączony do sieci po kablu, i nie ma możliwości utraty połączenia. W tym tygodniu aplikacja dalej się nie uruchamia i muszę restartować lub zatrzymywać działanie aplikacji. Pozdrawiam!
 

_ZiP_

Member
Też mam problem, ale wystarczy przytrzymać przycisk home na pilocie by ubić aplikację, po ponownym jej włączeniu aplikacja działa poprawnie.
 

mmbb

Member
W końcu doczekałem się na kolejny kontakt Pomocy Technicznej Sony. Jestem pełen podziwu dla techników za wspaniały pomysł!!! Dlaczego ja wcześniej na to nie wpadłem?? W sumie mogłem kupić TV Samsunga i android TV boxa.....zamiast TV Sony.....Jak myślicie, co mam odpowiedzieć?

"Szanowny Panie,

dziękuję za cierpliwość.

Na początku chcielibyśmy przeprosić za wydłużony czas oczekiwania na rozwiązanie zgłoszonego przez Pana problemu z aplikacją Netflix. Aktualnie nasi inżynierowie nadal pracują nad rozwiązaniem problemu. Ze swojej strony rozumiemy niedogodności związane z zaistniałą sytuacją, więc chcielibyśmy zaproponować zwrot do maksymalnie 200 złotych za zakup urządzenia streamingującego (przykładowo Chromecast), które umożliwi oglądanie treści z serwisu Netflix na telewizorze. Proszę o informację, czy wyraża Pan zgodę na zaproponowane rozwiązanie tymczasowe, do czasu wyeliminowania problemu z aplikacją Netflix na telewizorze?"
 

Emeka

Member
Problem występuje na różnych modelach tv, u mnie na 65W855c i u znajomego na 55X8505C. U mnie pojawił się nagle kilka tygodnie temu, mam zablokowaną automatyczną aktualizacje tv więc to chyba problem apki Netflixa.


mmbb: Ja bym z tego skorzystał. Xiaomi Mi Box kosztuje ok 250 zł, w Rossemanie była promocja po 180 zł ale nie wiem czy jeszcze obowiązuje. Zapłaciłbyś 50 zł przy zwrocie 200 zł od Sony. To nie majątek a masz pewne, niezależne urządzenie.
 
Ostatnia edycja:

mmbb

Member
Testuję Mi box s który otrzymałem od Sony i jestem pod wrażeniem szybkości działania tego małego urządzenia. Gdyby Android Tv Sony działały tak jak mi box, to było by OK....Mam tv z Androidem, a i tak oglądam Netflixa z przystawki....Pozdrawiam!
 
Do góry