Wyskakujące światełka na krawędziach SONY KD-75XF8596

Plamka2018

New member
Co do Oglądania to skapnąłem się po 2 tygodniach tylko dlatego że wcześniej tego nie Było tylko właśnie po tym czasie takie coś wyskoczyło ..Czyli wada jest na 100% tak ?? Nie czytałem tak poważnie polisy ale wiem że Mnie kosztowała 1800 zł prawię więc chyba ta konkretna ..A co do kupna to minęło 30 dni i kupiłem w RTV Euro agd .. I Pytanie jest jedno pakować i zawozić do sklepu czy do serwisu sony bo już sam nie wiem.
 

zydok0kr

Member
Dodatkowa polisa to Ergohestia???
Czy Fabryczna SONY ????
Patrząc po cenie jaką dałeś za polisę to prawdopodobnie nie SONY a jakiś inny ubezpieczyciel.
Poczytaj dokładnie polisę, co i jak w niej piszą, co obejmuje (jaki zakres odpowiedzialności ubezpieczyciela, a jaki zakres Twój)
Na 100% trzeba to reklamować.
 

Karol1976

Active member
Bez reklam
Co do Oglądania to skapnąłem się po 2 tygodniach tylko dlatego że wcześniej tego nie Było tylko właśnie po tym czasie takie coś wyskoczyło ..Czyli wada jest na 100% tak ?? Nie czytałem tak poważnie polisy ale wiem że Mnie kosztowała 1800 zł prawię więc chyba ta konkretna ..A co do kupna to minęło 30 dni i kupiłem w RTV Euro agd .. I Pytanie jest jedno pakować i zawozić do sklepu czy do serwisu sony bo już sam nie wiem.

Pakujesz i z nim do sklepu i składasz reklamację że tv po x czasu użytkowaniu ma problem z podświetleniem , A jak będą kombinować to powiedz tak : niech pan / pani weżmie ten tv i niech pan/pani sobie po ogląda z takim problemem w domu , trzeba krótko , a jak będą stwarzać problemy to powiedz że sprawę zgłosisz tam gdzie trzeba to rzecznika praw konsumenta i jak będzie trzeba to dalej
 

Plamka2018

New member
Tylko Lipa jest trochę z tym że nie mam jak za bardzo go zabrać ;/ Nie jest tak że przyjedzie serwisant żeby zobaczyć co jest nie tak i jak coś zabierze tv ze sobą do serwisu??Jutro mam zamiar pojechać ale bez Tv ,a co do polisy to dzwoniłem i polisa obejmuje gwarancję w moim przypadku od 20120 roku więc pozostaje mi gwarancja którą muszą przyznać no tyle hajsu dać czy będę płacił a uwierzcie mi że czasami nie chcę mi się go włączać żebym się nie denerwował...
 

simopl

New member
Nadal się męczysz z tym TV? Masz zdrowie. Czemu po prostu nie zgłosisz problemu na infolinii lub mailowo? Serwis przyjedzie, zrobi zdjęcia, weźmie na serwis lub po kilku dniach dostaniesz decyzję o wymianie na inny egzemplarz.
 

Plamka2018

New member
Byłem w sklepie w sobotę napisali do serwisu reklamację .Dzisiaj zadzwoniłem , ponieważ nie mieli numeru seryjnego i jutro ma zadzwonić serwis ni umówić się na spotkanie i zabranie Tv bo nie oszukujmy się ciężko w osobówce zabrać taki Tv a nawet i dobrze że nie brałem sami Doradcy mi przyznali mi rację ..No i co teraz czekam i mam nadzieje że naprawią go a jak nie to wymienią bo innej opcji nie ma .Z góry wielkie dzięki :) jeżeli wszystko będzie oki to jeszcze się odezwę czy wszystko poszło z górki..Dz
 
Do góry