A wiec tak. Sklep od włączania niskich cen, wyłączył nam możliwość wymiany na nowy i wysłał do serwisu Sony. Tak się składa że mieszkam na przeciw serwisu Sony w moim mieście i chłopacy mi bardzo rzeczowo odpowiedzieli, że faktycznie to jest g..., ale oni i tak nic nie moga. Oni tylko wykonują polecenia. Decyzja pozostaje w rękach Sony. Dam Wam znać.
Co do mojego zakupu - KU PRZESTRODZE. Standardy wyglądają tak że u „włączajacych niskie ceny” i „nie dla idiotów” nie można podpiać TV do neta. Bo nie. Czasami jakiś handlowiec po cichu się zgodzi, ale salon w którym byliśmy nie pozwala na takie gierki (wytyczne producenta - tylko demo content). Możesz za to poprosić o podłączenie własnego pena, ale jaśnie android raz wykryje to co na nim masz, a raz nie (testowałem na różnych egz. Sony - jedne pena wykrywały, inne nie. Oczywiście tego samego). Nie sprawdzisz też czegoś takiego jak Clouding, bo nie wyłączą dla Ciebie światła. W trakcie szukania TV, tylko raz spotkałem się z taką akcją, że przedstawiciel Samsunga kazał wyłączyć w MM, światło na całym dziale TV i pokazywał mi korzyści płynące z zakupu Qleda.