Sony KD-70XF8305 vs KD-65XF9005

ebola1972

Member
nie załącza się wygaszanie w menu. ten typ tak chyba ma. A na czarnej planszy testowej z białym krzyżem jak to wygląda?. albo na innej czarnej np. z napisami końcowymi lub na filmach z pasami na górze i dole , najlepiej w hdr?
 

dudas

New member
Jest podobnie jak na logo ładowania...
Mam go 1 dzień. Mam nadzieje że go przyjmą. Z serwisem pewnie będę się bujał.

cross-edited.jpg
 
Ostatnia edycja:

ebola1972

Member
tak o lokalne wygaszanie mi chodziło. jeżeli to świeży zakup to niech wymienią na nową sztukę.
kwestia czy ta funkcja działa poprawnie w Twoim tv. jak już pisałem podczas normalnego oglądania, na ciemnym tle np. napisy końcowe, film z pasami u góry i na dole.
szkoda, że nikt z użytkowników tego tv się nie wypowiedział.
 

dudas

New member
Byłem w serwisie Sony. Jeżeli technik stwierdzi, że to się kwalifikuje to zabiorą TV na min. 2 tyg. a co z robi z tym producent, to ja już nie wiem. Na ten moment będę próbował, to zwrócić w sklepie. Tv ma 1 dzień.

Dzisiaj oglądałem za dnia. Białe plamy w rogach widać nawet przy odsłoniętych zasłonach.
 

Tvmania

New member
Bez reklam
Dudas chłopie szkoda mi ciebie tyle kasy a niedawno gadaliśmy ze to dobry tv i sam ci doradzalem może jak da rade zwróć i zamów u kikiego on sprawdza tv.
 

cruzier

New member
Jasne że szkoda chłopaka.... Tyle kasy za tv to dość już sporawo bo to nie tv za 1900 zł. Sam zresztą przymierzam się do tego modelu ale biorę też pod uwagę Oleda C8 od LG.
 

Tvmania

New member
Bez reklam
A ja przed chwilka oglądałem na YouTube filmik z sony xf8956 85 cali obraz petarda i tylko kosztuje 15600 na allegro masakra obraz bajka z 3 metrów miazga
 

dudas

New member
A wiec tak. Sklep od włączania niskich cen, wyłączył nam możliwość wymiany na nowy i wysłał do serwisu Sony. Tak się składa że mieszkam na przeciw serwisu Sony w moim mieście i chłopacy mi bardzo rzeczowo odpowiedzieli, że faktycznie to jest g..., ale oni i tak nic nie moga. Oni tylko wykonują polecenia. Decyzja pozostaje w rękach Sony. Dam Wam znać.

Co do mojego zakupu - KU PRZESTRODZE. Standardy wyglądają tak że u „włączajacych niskie ceny” i „nie dla idiotów” nie można podpiać TV do neta. Bo nie. Czasami jakiś handlowiec po cichu się zgodzi, ale salon w którym byliśmy nie pozwala na takie gierki (wytyczne producenta - tylko demo content). Możesz za to poprosić o podłączenie własnego pena, ale jaśnie android raz wykryje to co na nim masz, a raz nie (testowałem na różnych egz. Sony - jedne pena wykrywały, inne nie. Oczywiście tego samego). Nie sprawdzisz też czegoś takiego jak Clouding, bo nie wyłączą dla Ciebie światła. W trakcie szukania TV, tylko raz spotkałem się z taką akcją, że przedstawiciel Samsunga kazał wyłączyć w MM, światło na całym dziale TV i pokazywał mi korzyści płynące z zakupu Qleda.
 

marciniozo

Well-known member
Bez reklam
dudas, współczuję, jedna wielka masakra. Wydałeś tyle kasy (każdego z nas to może spotkać) i trafiłeś na tak kiepski egzemplarz. Szok, jednak Polska, to cały czas "papierowy" kraj. kupiłeś to się bujaj kliencie....
Oby udało Ci się jednak otrzymać nowy egzemplarz TV wolny od takich wad.
 

cruzier

New member
@dudas najgorsze to czekanie... Wydałeś kasę a sprzętu nie ma... Jeśli model 9005 uważany jest za jeden z lepszych na matrycy VA a taka jego wada jak "chmury" nie powinna występować... ciekaw jeatem jak rzecznik praw konsumenta ustosunkowałby się do tej sprawy... Zawsze możesz się odwołać jak coś. Tylko to czekanie... Współczuję i przykro mi bo tak jak pisałem sam nastawiam się na ten model.
 

sul76

New member
A wiec tak. Sklep od włączania niskich cen, wyłączył nam możliwość wymiany na nowy i wysłał do serwisu Sony. Tak się składa że mieszkam na przeciw serwisu Sony w moim mieście i chłopacy mi bardzo rzeczowo odpowiedzieli, że faktycznie to jest g..., ale oni i tak nic nie moga. Oni tylko wykonują polecenia. Decyzja pozostaje w rękach Sony. Dam Wam znać.

Witam,
a już byłem zdecydowany na zakup tego telewizora - wszędzie w sieci super opinie, klasa wyższa itd.
Po tym co zobaczyłem u Ciebie, stało się dla mnie mało istotne poszukiwanie modelu klasy wyższej, na super matrycy, konkretnym rodzajem podświetlenia, bo jak widać to nic nie gwarantuje.
Poszukuję 65-70cali i albo zakupię model 8305 (60 jest też chwalona) albo jeszcze niższy=tańszy.
Ważne, żeby była możliwość sprawdzenia egzemplarza w sklepie przed zakupem, bo wysyłka powrotna jest problematyczna.
Sklep, w którym kupiłeś z ich podejściem wyleczył mnie z zakupów u nich na zawsze.
Może w salonach sony mają zaciemnione pokoje/zaplecze i będzie możliwość sprawdzenia.
Pozdrawiam
 

Tvmania

New member
Bez reklam
Mi dudasa tez szkoda bardzo taki tv powinni oddawać od reki i na wejściu przepraszac. Kiki mam nadzieje ze ty mi sprawdzisz tv odrazu
 

dudas

New member
Panowie. „Ta zniewaga krwi wymaga”. To że kraj samurajów jest daleko i szczyca się, że ich telewizory są precyzyjne jak ich miecze, to nie oznacza, że ja schowam swój oręż.

Poki co, chce ta sprawę załaatwić polubownie. Narazie z centralą sklepu, potem ew. z serwisem (btw. na ich facebooku, ktoś wstawił posta z podobnym cloudingiem tylko w xf7005 i serwis wysłał to na drzewo).
Czytając odpowiedź Sonego, że to są normy, nastawiam się na długa batalie. Jeżeli do takowej dojdzie, to wszystko z szczegółami opisze.
 

ebola1972

Member
moim zdaniem powinieneś jak najszybciej zwrócić tv do sklepu reklamując jako niezgodność towaru z umową. żądaj wymiany na nowy pozbawiony wad. to nowy tv, odpakowany, sprawdzony ze stwierdzoną wadą matrycy/cloudingu. Nie masz jakiegoś pieniacza znajomego?. Pyskówka z kierownikiem sklepu powinnna pomóc a na pewno nie zaszkodzi.
Swoją drogą przy takim modelu aż się prosi wejść w menu serwisowe i sprawdzić ilość załączeń i wyświetlonych godzin.
Taki tv mógł być już wcześniej zwracany przez klientów.
 
Ostatnia edycja:
Do góry