Sony 55XE9305 uszkodzona matryca

saab

New member
Witam wszystkich

Jak w temacie 55xe9305 - matryca uszkodzona przez dzieciaki - telewizor kupiony w styczniu 2018 i uzytkowany sporadycznie - niestety któreś dzieci rzuciło zabawką i matryca uległa uszkodzeniu. Servis autoryzowany proponuje wymianę odppłatna na XF9005 - więc odpuszczam. Czy ktoś jest w stanie powiedzieć czy moge poza autoryzowanym servisem wymienić matryce i jakie będą jej koszty ?
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Myślę, że chyba lepiej będzie poczekać jak się nie pali i kupić nowy tv pod koniec roku przy jakiś promocjach...
 

saab

New member
Matryca z dnia na dzień staje się coraz mniej zdatna do użytku. Dopłaty za xf9005 chcieli chyba jakoś 4300 pln Chmm czyli telewizor na smietnik - ostatni Sony w moim zyciu.:cry:
 

Karol1976

Active member
Bez reklam
Matryca z dnia na dzień staje się coraz mniej zdatna do użytku. Dopłaty za xf9005 chcieli chyba jakoś 4300 pln Chmm czyli telewizor na smietnik - ostatni Sony w moim zyciu.:cry:

Nowa matryca kosztuje do Sony 55" do modelu z 2015 roku - 2026 dolarów , to teraz policz ile kosztuje do tv 4k , bo opisałem model do full hd , a tutaj masz 4k i z tego roku , także inwestycja jest nie opłacalna , Napisz do sony ile koszt wymiany matrycy ? Bo ja szukałem na własną rękę prywatnie to mi tak zaśpiewali - to jest paranoja !!!! Wyśmiałem ich z sensem
 

saab

New member
No właśnie o to chodzi że sony oficjalnie stwierdziło że matryca jest niedostępna i nie zaoferują jej , jedyna droga naprawy tego modelu to wymiana odpłatna właśnie na xf9005 ( który kompletnie mnie nie interesuje ) - zastanawiałem się czy nie można tej matrycy kupic gdzieś indziej ale za 2000$ to jest bez sensu. Matko co za masakra.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Wymiana matrycy w innych firmach też jest nie opłacalna.
Kup telewizor z niższej półki. W razie kolejnego uszkodzenia mniej będzie bolało a jakość też się obroni.
 

zxxxz

New member
Może ktoś mi odpowie jak z tym jest. Telewizor zakupiony z przedłużoną gwarancjaą w RTV Euro AGD w kwietniu 2017r. w marcu była wymiana na nowy) szczelin w obudowie). Teraz, wieczorem wyłączyłem i rano już nie mogę włączyć. Zgłosiłem 12 w środę w wczoraj pani mi powiedziała że serwis przyjedzie 19 w środę bo w moją stronę mają wyjazd tego dnia (mieszkam 60km. od serwisu) Gdy zapytałem o sprzęt zastępczy w przypadku zabrania do naprawy a tu idą święta, odpowiedziała że ta gwarancja jest tylko na przedłużenie gwarancji. W warunkach ubezpieczenia sprzętu w jednym z punktów jest jednak napisane że w przypadku przekroczenia 5 dni od zgłoszenia szkody pokrycie kosztów sprzętu zastępczego mi przysługuje . No to jak, mogę rządać go czy nie?
 
Ostatnia edycja:
Do góry