Pytanie o różnicę Sony -55W755C, -55W756C itd...

rodman83

New member
Panowie jestem już na ostatniej prostej kupna TV, zdecydowalem się na model KDL-55W755C, ale dla świętego spokoju chciałem się zapytać, czy wspomniany model KDL-55W755C, różni się czymś jeszcze po za kolorem ramki i 3 D? Chodzi o porównanie modeli -55W756C, -55W805C, KDL-55W807C, -55W808C...
 

merx

New member
Tak jak napisałeś różnica to kolor ramki, 3D ale też seria W7 ma motionflow 800, a W8 - 800 lub 1000.
 

rodman83

New member
Tak jak napisałeś różnica to kolor ramki, 3D ale też seria W7 ma motionflow 800, a W8 - 800 lub 1000.

jeżeli chodzi o motionflow 800 czy 1000, czy jest różnica w oglądaniu telewizji? Wybaczcie, że pytam o takie rzeczy, ale akurat w tych sprawach jestem laikiem :)
 

mmbb

Member
KDL-55W805/807/808/809c są to te same modele robione na różne sklepy(809 ma czarną podstawę). Mają matryce 120hz VA satynową co jest bardzo dużym atutem tego tv. Te częstotliwości odświeżania 800 i 1000hz to ściema marketingowa. Ja kupiłem 809c w EMAG.pl i jestem bardzo zadowolony. Chciałem kupić coś właśnie na matrycy 120hz, tylko bałem się androida, ale okazało się że jest ok. Początkowo kupiłem 805c w Neonet w promocji i przysłali mi używany,zakurzony, z ekspozycji sklepowej-miał wyświecone 1760 godzin!!!....po 2 tygodniach oddali mi kase. Więc uważaj gdzie kupujesz. Pozdrawiam!
 
Ostatnia edycja:

honada

New member
a jaki jest sensowny następca W809 od Sony? Jaki model konkurencji byś polecił zamiast niego? Interesuje mnie głównie kino domowe i internet. Naziemna daje radę na tych nowych telewizorach? Kiedyś miałem Samsunga ES7000 i był dramat z naziemną.
 

mmbb

Member
a jaki jest sensowny następca W809 od Sony? Jaki model konkurencji byś polecił zamiast niego? Interesuje mnie głównie kino domowe i internet. Naziemna daje radę na tych nowych telewizorach? Kiedyś miałem Samsunga ES7000 i był dramat z naziemną.