Sony 55XD9305 - jaki pad (konsola)?

tkg

New member
Zastanawia mnie granie na tym TV, jestem zielony w tym temacie.
W necie można dostać bezprzewodowy pad "DualShock 3" myślę, że są na niego przystępne ceny.
Pytanie tylko czy on działa z tym TV.
Jakie macie doświadczenie z padami, które działają, za którymi nie warto się rozglądać.
Na kablu, czy może bezprzewodowy?
Firmówki, czy inni producenci?

Liczę na Waszą pomoc.
 

rl0infeck

New member
Myśle ze nie ma sensu kupować pad , większość gier chodzi wolno wręcz irytująco wolno . Moim zdaniem Sony powinien płacić karę za takie wciskanie kitu ze można to robić oficjalnie pisząc o wsparciu dualshocka. Trochę śmieszne co Sony robi ale ewidentnie nie jest to w jego interesie aby dało się grać na tym tv bez konsoli . Tv nie jest do grania , od tego jest konsola , konsola nie jest do słuchania muzyki z płyt CD , do tego musisz kupić odpowiednie urządzenie- odtwarzacz CD (najlepiej Sony :). Nie daj się naciągnąć


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro
 
Ostatnia edycja:

tkg

New member
Hmmm. Jeśli chodzi o gry to myślałem o dzieciaczkach, aby im coś prostego od czasu do czasu włączyć.
Dla nich była by radocha jakby w ogóle co tam grało :)

Konsoli nie mam zamiaru kupować, czyli raczej sobie głowy nie zawracać?
 

rl0infeck

New member
Tez taki miałem zamiar . Kupiłem dwa pady i wlaczylem im grę która od paru lat działa na każdym smartfonie Beach Buggy race i nie da się na tv w to grać. Sony swoje zarobiło - Ponad 400 zł wydałem na pady żeby leżały na półce. Druga sprawa ze po upgradzie androida na 6.01 ponoć pady nie działają i do tej pory nie wydali poprawki na to ...


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Pro
 

Damaranus

New member