Specyfikacja telewizorów Ultra HD firmy Sony KD-65XD9305 i Sony KD-55XD9305.

biochip

New member
Czy ktoś po aktualizacji do Androida 7 był w stanie podłączyć do niego słuchawki Bluetooth?
Próbowałem sparować tv z WH1000XM2 i nic :( Reset do ustawień fabrycznych nic nie daje. Wyświetla się tylko w nieskończoność "szukam akcesoriów"
 

jose70

Member
Zauważyłam przypadłość sony 55xd9305 kilka razy sam o różnych porach dnia się włączył? Czy miał ktoś podobną sytuację ewentualnie co może być tego przyczyną
 

protone

New member
hey,
powiedzcie mi Panowie, czy to normalne, ze ogladajac netflix w HDR z polskimi napisami, w momencie poajwienia sie napisów rozświetla się spora częśc ekranu - jest to strasznie irytujące - generalnie w momencie pojawienia sie napisow zmienia sie jasność prawie całego ekranu ?
 

barburian

New member
Bez reklam
Przy TV z podświetlaniem krawędziowym to normalne i musisz to zaakceptować, pobaw się ustawiniami wygaszania może to coś zniweluje ten efekt w jakimś stopniu
 

jaksa

New member
Witajcie. Pierwszy post. Nie wiem czy to dobry dział. Jeśli nie to proszę modów o przeniesienie go w inne stosowne miejsce.

Mój Sony KD-55XD9305 zepsuł się po dwóch latach, miesiąc po upływie gwarancji.
Serwis stwierdził awarię panelu LCD. Telewizora nie da się naprawić więc mogę go sobie wyrzucić do śmieci.
Na stronach Sony Support praktycznie w całej Azjii ale również Australii i na Bliskim Wschodzie znalazłem informację zgodnie z którą firma przyznaje że jest problem z panelem w modelu KD 55X9300D. Jest to inne (różnią się w zależności od rynku) oznaczenie tego samego modelu telewizora co mój. Problem ma polegać na pojawieniu się na ekranie poziomej linii. W przypadku wystąpienia tej awarii Sony przedłużyło gwarancję do 2021r nawet jeśli problem pojawił się już po wygaśnięciu oryginalnej gwarancji.
Identyczną usterkę ma mój odbiornik. Jak dowiedziałem się w autoryzowanym serwisie Sony moja sytuacja nie jest odosobniona. Spotkali się z innymi przypadkami tej awarii a telewizory były wymieniane na nowe w ramach gwarancji.
Skontaktowałem się oczywiście w tej sprawie z Sony Customer Support. Nawet po przedstawieniu powyższych informacji Sony Polska odrzuca reklamację, nie przedłuża gwarancji i nie zamierza wykonać żadnego gestu dobrej woli. Twierdzą że tu cytat: „odbiorniki KD-55XD9305 w dystrybucji europejskiej, były wolne od wady fabrycznej, o których Pan wspominał wcześniejszym e-mailu”. No cóż mój i inne przypadki temu przeczą.
Niech ta historia będzie przestrogą. Jeśli zdecydujecie się na zakup telewizora Sony wykupujcie pięcioletnią gwarancję.
 

DrWredman

Active member
... Twierdzą że tu cytat: „odbiorniki KD-55XD9305 w dystrybucji europejskiej, były wolne od wady fabrycznej, o których Pan wspominał wcześniejszym e-mailu”. No cóż mój i inne przypadki temu przeczą.
Niech ta historia będzie przestrogą. Jeśli zdecydujecie się na zakup telewizora Sony wykupujcie pięcioletnią gwarancję.

Skoro tak, to prześlij im dowód zakupu i zapytaj jakim cudem Twój egzemplarz został Ci sprzedany.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Kilka osób z Philipsa właśnie ma naprawy gwarancyjne mimo , że ich modele skończył gwarancję.
Podaj proszę oczekiwania to przygotuję CI specjalną ofertę.
 

jaksa

New member
Podaj proszę oczekiwania to przygotuję CI specjalną ofertę.


Budżet w okolicach 5tys. Oglądam gównie Netfixa, Youtube, czasem jakiś mecz w telewizji.
Zależy mi by przy wyświetlaniu materiałów 4K HDR na netflixie z włączonymi napisami nie mieć efektu dyskoteki. Był to główny zarzut do mojego sony oczywiście poza tym że muszę go po dwóch latach wywalić do śmieci. Ekran nie większy niż 55 cali.
Zauważyłem że w tym budżecie mogę mieć już oled LG B8. Trochę kusi.
 
Do góry