Telewizory 4K firmy Sony serii X8509C-pierwszy ogląd

jk_seeker

New member
W serwisie powiedzieli mi, że w tym konkretnym modelu, to popularna usterka. Winne jest oprogramowanie, które nieprawidłowo zarządza pamięcią telewizora i doprowadza do takich sytuacji. Wymiana płyty głównej nie jest w tym momencie naprawą telewizora, tylko odroczeniem kolejnej, identycznej usterki. To tak, jak byś łatał oponę, której nie można w bezpieczny sposób załatać, ze świadomością, że w każdej chwili możesz ją znów rozwalić i zamiast wymienić oponę, wciąż ją łatasz i czekasz na wypadek. To oznacza, że nie ma możliwości definitywnego usunięcia awarii, to nie pierwszy raz, kiedy z tego powodu TV wraca do serwisu. Po prostu już nie chcę kolejnych takich sytuacji, chcę mieć TV, który będzie działał a nie bać się go włączyć i wyłączyć.
 

filip099

New member
Myślałem że 55 calowy ? a tutaj 65 calowy ,
Spróbuj jeszcze : pobierz najnowsze oprogramowanie , na pena tylko z tym że nazwę pliku zmień na :

upgrade_uploader , pena w tv i Power + vol - i na nowo się wgra oprogramowanie




Witam,
Mam problem ze swoim telewizorem 55X8505C. Telewizor po włączeniu przechodził do odbioru telewizji DVB-T, po pojawieniu się informacji jaki kanał będzie wyświetlony telewizor wyłączał się i włączał bez końca. Po zresetowaniu do ustawień fabrycznych za pomocą przycisków power + vol(-) telewizor przez chwilę dokonuje wczytywania systemu android (widoczna animacja) po czym wyłącza się i włącza, działając do tego samego punktu. Zrobiłem tak jak napisał Karol1976. Zgrałem plik aktualizacyjny na pena, zmieniłem tytuł pliku, podpiąłem power + vol(-). Momentalnie uruchomił się proces aktualizacji. Niestety odkąd zaczęło się wgrywanie aktualizacji minęło 2h i nadal trwa. Co mam zrobić? Wyłączyć TV z prądu czy czekać? Pozdrawiam
 

jk_seeker

New member
Aktualizacja trwa normalnie ok 20-30min, więc pewnie jest to sygnał, że coś nie pykło. A wcześniejszy symptom wskazuje na identyczny problem, jak u mnie. Czyli uszkodzenie płyty głównej. Myślę, że możesz dla świętego spokoju poczekać jeszcze z pół godziny i go wyłączyć, a następnie wzywać serwis. Z ciekawości - orientujecie się, ile kosztuje wymiana płyty głównej przez serwis poza gwarancją?
 

krystian_man

New member
Ktoś coś wie na temat aktualizacji do Android 8.1 Oreo?

Obecnie posiadam wersję oprogramowania 5.433 i TV nie wykrywa aktualizacji do 5.435, pliku też nie można pobrać ze strony Sony.
 
Do góry