Uchwyt - Sony HX850/W805

swiatek94

New member
Witam serdecznie, przymierzam się do kupna Sony HX850 albo W805 i zastanawiam się nad uchwytem do tego TV, potrzebuje go do skończenia zabudowy, którą tworzę w pokoju, tylko nie wiem jaki uchwyt zastosować, żeby pasował do obu modeli, chyba że mają one inny rozstaw śrub i jeden uchwyt nie obsłuży HX i W.

Pozdrawiam
 

swiatek94

New member
Dziękuje za odpowiedź.

Czy mógłbyś polecić jakiś sprawdzony Uchwyt, za w miarę rozsądne pieniądze dla TV od 46-60, raczej więcej u mnie nie zagości.
 

swiatek94

New member
Takie, które warto wydać, czyli potrzebuje wieszaka wartego swojej ceny.

200-300zł taki budżet, nie wiem czy to dużo czy mało, nie znam się kompletnie, potrzebuje po prostu pomocy ;)
 

ernet

Active member
Bez reklam
Takie, które warto wydać, czyli potrzebuje wieszaka wartego swojej ceny.

200-300zł taki budżet, nie wiem czy to dużo czy mało, nie znam się kompletnie, potrzebuje po prostu pomocy ;)
Szczerze polecam UCHWYT DO TELEWIZORA DULIK&LAUK R-200, R-300, R-400 w zależności
od rozstawu otworów montażowych w TV. Ja już powiesiłem 3 TV na tych wieszakach i są rewelacyjne !
DULIK & LAUK
na dole strony film instrukcyjny :)
 

swiatek94

New member
Dziękuje za propozycje

SDman - HX850 i W805A mają ten sam rozstaw w sensie 400x400 czy 200x200, bo przeczytałem, że są te dwa standardy i nie wiem czy ten wieszak, który podałeś będzie pasował do 200 jak i 400.

ernet - Świetny patent, ale czy nie będzie problemu z klocami ważącymi 24kg? Bo na filmiku, który jest na stronie zawieszają tv 22-24 więc taki spokojnie utrzyma się na tych dwóch malutkich kołkach ;)

ps. Może nie w temacie, ale może zamiast szukać HX850 dostanę coś równie dobrego do tych 5000-5500 tysięcy, np. Jakiś samsung/philips ?
 
Ostatnia edycja:

SDman

Banned
Dziękuje za propozycje