46le730e

GzymssS

New member
Witam.

Mam niewielki (niewielki dla Was) problem. W/w tv jest podłączony do dekodera UPC.
Za każdym razem przy włączeniu na dolnym (niebieskim) pasku pokazuje się rozdzielczość 1920 x 1080 i 50Hz.
Przy sygnale cyfrowym nie mam możliwości wejść w menu ustawień obrazu i nie wiem czy sam przełącza się na 100 Hz.
Jestem laikiem więc proszę się nie nabijać tylko w miarę możliwości wyjaśnić co i jak.

Z góry dziękuję za pomoc.
 
Ostatnia edycja:

A|X|E|L

Active member
Bez reklam
Decoder UPC, nki, C+ podaje na wyjściu 50Hz. Wszystko u Ciebie ok.
A jaki dekoder pokaże 100Hz ?

Ludzie, nauczcie się w końcu podstaw wiedzy domowej o podłączonym sprzęcie do sieci 230V 50Hz !!!

Jak ma ci pokazać 100Hz jeśli w gniazdku jest 50Hz ?

100Hz to sobie w TV włączasz. Możesz też włączyć 200, 400, 600Hz o ile TV ma taką funkcję.
Niedawno widziałem 1200Hz ale już nie pamiętam co to był za model.

Poza tym jest różnica między częstotliwością napięcia 50Hz, a odświeżaniem obrazu o częstotliwości 100Hz.

I to na tyle w tym temacie.
 

GzymssS

New member
A jaki dekoder pokaże 100Hz ?

Ludzie, nauczcie się w końcu podstaw wiedzy domowej o podłączonym sprzęcie do sieci 230V 50Hz !!!

Jak ma ci pokazać 100Hz jeśli w gniazdku jest 50Hz ?

100Hz to sobie w TV włączasz. Możesz też włączyć 200, 400, 600Hz o ile TV ma taką funkcję.
Niedawno widziałem 1200Hz ale już nie pamiętam co to był za model.

Poza tym jest różnica między częstotliwością napięcia 50Hz, a odświeżaniem obrazu o częstotliwości 100Hz.

I to na tyle w tym temacie.

Człowieku. Naucz się czytać ze zrozumieniem. Napisałem, że jestem laikiem w tych sprawach = nie znam się na tym. Napisałem przecież, że nie mogę wejść w menu ustawień obrazu telewizora to jak mam zmienić częstotliwość odświeżania?
Jeśli denerwują cię posty osób które szukają pomocy to po prostu nie odpowiadaj na nie.
 

A|X|E|L

Active member
Bez reklam