60LE830E nie ma usług telewizyjnych

octan

New member
Witam i pozdrawiam wszystkich serdecznie. Walczę z tym telewizorem i nie mogę przejść podstawowego wyszukiwania kanałów. Jest to pierwszy mój TV tego typu i nie mam doświadczenia jak go podłączyć. Może byłby ktoś uprzejmy i pokierował mnie. Dotąd używałem zwykłego odbiornika CRT podłączonego do cyfrowego dekodera UPC przez kabel Euro.
Teraz próbuję uruchomić Sharpa. Podpiąłem antenę do dekodera i kablem HDMI połączyłem go z odbiornikiem LCD. Po przejściu przez opcje menu, dotyczące lokalizacji i pinu, wybrałem źródło sygnału cyfrowe i sieć kablową. W czasie wyszukiwania automatycznego wyświetlił się napis "Źródło sygnału: DVB-C". Po skończeniu zapytał się czy rozpocząć wyszukiwanie satelity, ale wybieram opcję "nie".
No i już po raz trzeci na koniec, pokazał się komunikat: "W tej sieci nie ma usług telewizyjnych".
Dekoder mam włączony i jest aktywny, bo w tym samym czasie, nagrywam mecz siatkówki.
Co robię nie tak? Wydaje mi się, że postępuję zgodnie z instrukcją na pendrivie.
Pomóżcie, drodzy rodacy, bo se co zrobie :twisted::grin:
W tych nerwach zapomniałem dodać, że próbowałem z dwoma kablami HDMI, bo myślałem, że pierwszy był do kitu. Nic to jednak nie dało
 
Ostatnia edycja:

octan

New member
Ewaldus, a mógłbyś dokładniej, o co chodzi z tym przyciskiem 9? Gdzie go szukać? w menu? Na pilocie? Jestem tak skołowany, że nic nie kumam.
 

octan

New member