Dżwięk-sharp 630e

walbro

New member
Witam
Mam pytanie odnosnie dżwięku w w/w tv a mianowicie, brak mi dżwięku stereo, nie dziala regulacja balansu lewego i prawego glosnika !
A gdy wszedłem w menu-> Ustawienia dżwięku.......to zauwazylem ze przycisk Mono/Stereo jest nieaktywny/niepodświetlony/ tzn. brak jest mozliwosci przelączania z mono na stereo i odwrotnie !!
Jak mozna to aktywować ?
 

walbro

New member
Witam
Mam pytanie odnosnie dżwięku w w/w tv a mianowicie, brak mi dżwięku stereo, nie dziala regulacja balansu lewego i prawego glosnika !
A gdy wszedłem w menu-> Ustawienia dżwięku.......to zauwazylem ze przycisk Mono/Stereo jest nieaktywny/niepodświetlony/ tzn. brak jest mozliwosci przelączania z mono na stereo i odwrotnie !!
Jak mozna to aktywować ?

Czyżby to bylaby tak skomplikowana sprawa czy po prostu fachowcy z forum nie mają czasu na takie dla nich banalne problemy ? :blagam:
Czy sprawa wymaga interwencji w serwisie sharpa ?
 
Ostatnia edycja:

walbro

New member
Witam
Uprzejmie proszę o sprawdzenie posiadaczy telwizorow SHARP czy odbierają im w wersji STEREO, bo mój wrócił własnie z serwisu ze stanowiskiem ze w aktualnie produkowanych telwizorach tej marki gra w nich tylko jeden głośnik subwoofera i dwa malutkie soprany i efektu stereo sie nie uzyska.
A chcąc mieć stereo nalezy podlączyć sobie kino domowe !!!
Moim zdaniem tak nie może byc i serwis ściemia.
A poza tym gdy podłączylem wieżę zewnętrzną dla sprawdzenia to dżwięk wcale nie przechodzi z telewizora do wieży !
To wszystko utwierdza mnie w przekonaniu, ze to raczej moj telewizor jest wadliwy.
Jeszcze raz uprzejmie proszę stanowisko innych posiadaczy telewizorow marki SHARP.
 

bielikk

New member
Bez reklam
Witam
Mam pytanie odnosnie dżwięku w w/w tv a mianowicie, brak mi dżwięku stereo, nie dziala regulacja balansu lewego i prawego glosnika !
A gdy wszedłem w menu-> Ustawienia dżwięku.......to zauwazylem ze przycisk Mono/Stereo jest nieaktywny/niepodświetlony/ tzn. brak jest mozliwosci przelączania z mono na stereo i odwrotnie !!
Jak mozna to aktywować ?


Wróć do ustawień fabrycznych (jest taka funkcja) i wszystko powinno być aktywne.

To jest TV z dźwiękiem stereo, a to że nie uzyskasz dobrego efektu stereo to normalna sprawa, bo TV ma za słabe głośniki, blisko zamontowane obok siebie ...

A co do podłączenia wieży i braku dźwięku to są tylko trzy możliwości:
- źle podłączasz sprzęt ze sobą
- uszkodzone gniazdo wyjścia z TV lu wejścia w wieży
- niesprawne kable RCA
 

walbro

New member
Witam
Dzięki za zainteresowanie,połączyłem kablem EURO-chinch z gniazda SCART telewizora do wejścia AUX wieży, ze starym telewizorem działało.
A takie funkcjonowanie dżwięku jak opisałem wczesniej jest normalne ??
 
Ostatnia edycja:

A|X|E|L

Active member
Bez reklam
Z jakiego tunera oglądasz telewizję ?
Nie wiem jak to jest w LE630 bo w LE830 i z wbudowanego tunera sat i z zewnętrznego tunera sat po kablu HDMI balans działa normalnie. Najlepiej to słychać po wyłączeniu suba.
 

walbro

New member
Oglądam z dwóch żródeł z kablówki po hdmi i z tunera sat zewn. po kablu hdmi,balans nie dziala na żadnym.U mnie nie ma opcji wyłączenia suba.Czy on może zagłuszac boczne glośniki ?
U mnie naciskając przycisk lewy-prawy balansu nic się nie zmienia w odsluchu !!
 
Ostatnia edycja:

walbro

New member
Witam
Jeszcze jedna po powrocie z serwisu zniknął mi w menu przycisk przełączenia mono-stereo,wcześniej był ale nieaktywny,a w serwisie go wcale wycięli !
Ciekawy jestem jak jest w waszych telewizorach.
Bardzo proszę o odpowiedż.
 

walbro

New member
AXEL,myślę że wgranie nowszego firmware nic tu nie zmieni.
Czekam, może odezwie się któryś z posiadaczy tego modelu i powie jak to wygląda u niego.
Ja w kazdym razie tego tak nie zostawie i będę pisał skargę do Centralnego Serwisu.
 

dadi208

New member
Witam
Jeszcze jedna po powrocie z serwisu zniknął mi w menu przycisk przełączenia mono-stereo,wcześniej był ale nieaktywny,a w serwisie go wcale wycięli !
Ciekawy jestem jak jest w waszych telewizorach.
Bardzo proszę o odpowiedż.
Witam. Też posiadam taki tv i regulacja balansem nic nie daje. Mam najnowsze oprogramowanie więc nic to nie zmienia głos jest zawsze w każdym głośniku. Mój był w servisie już po pół roku bo nie miałem obrazu. Zostało to niby zrobione , tylko że obraz jest po przywiezieniu tv tragedia. Wydaje mi sie że był dużo lepszy przed zawiezieniem do servisu. Nigdy więcej nic z tej marki nie kupie wcale nie dbają o klienta, a nawet więcej zlewają go. Ludzie piszą do servisu sharpa, że te tv mają wady, a oni i tak nic z tego sobie nie robią. I ciągle brak nowego oprogramowania poprawiającego cokolwiek prawie juz od roku !!! Pozdrawiam
 
Do góry