Sharp LC46L630E - problemy z obrazem

__davidoff

New member
Witam,

Miesiąc temu nabyłem telewizor LCD Sharp LC46LU630E - matowa matryca, edge LED, 100Hz.

Nie znam się kompletnie na telewizorach ale firma Sharp często pojawiała się jako ta, która jest godna zaufania dlatego po dłuższej analizie zdecydowałem się***właśnie na tą***firmę.

Do rzeczy: podczas oglądania tv (np. seriale na Comedy Central, telewizja kablowa Aster, dekoder podłączony kablem hdmi) zaobserwowałem uciążliwe "teatralne" poruszanie się postaci oraz fakt, iż czasem głos wyprzedza ruch warg aktorów.

Telewizor ma mnóstwo ustawień o których nie mam zielonego pojęcia - zauważyłem, iż "teatralne" poruszanie się jestem w stanie zniwelować wyłączając opcję***Fine motion.

Czy jest w stanie mi ktoś pomóc z kalibracją tego telewizora oraz wyjaśnić jak działają funkcje takie jak: Fine Motion, 100Hz double frame driving, advandced sharpness, dynamic contrast, dynamic backlight, MPEG artefact reduction, Coulour enhancement, Gamma?

Trochę głupio żebym miał wszystkie te opcje wyłączone, chyba że rzeczywiście tak trzeba.

Tv używam głównie do oglądania wiadomości, seriali, sportu (kanały hd) oraz ps3 - proszę o pomoc w kalibracji bo mam wrażenie, że dużo tracę na jakości.

Pozdrawiam serdecznie.
 

__davidoff

New member
Proszę bardzo:

Fine Motion - optymalizacja ruchu Fine Motion
100Hz double frame driving - 100 Hz, podwojona liczba klatek
advandced sharpness - ostrość zaawansowana
dynamic contrast - kontrast dynamiczny
dynamic backlight - dynamiczne podświetlenie
MPEG artefact reduction - zmniejszenie usterek MPEG
Coulour enhancement - wzmocnienie kolorów
Gamma - gamma
 

A|X|E|L

Active member
Bez reklam
Kolego nie chodziło mi o to żebyś mi przetłumaczył z angielskiego na polski bo język angielski znam na tyle że wiem o co chodzi w menu telewizora, poza tym są translatory i każdy może sobie przetłumaczyć na dowolny język.