Strona główna Ostatnie testy Nasze Zestawy Kanały 4K Próbki HD Forum
Rejestracja Regulamin Kalendarz Szukaj Dzisiejsze posty Zaznacz wszystkie fora jako przeczytane


Wróć HDforum > Video > LCD > Sharp > Sharp lc22le510ev problem z nagrywaniem na USB
Odpowiedz

Junior Member

Avatar copy

Meldunek: Jan 2011
Postów: 19
Cytuj  
#1
16-02-2012, 11:42
Domyślnie Sharp lc22le510ev problem z nagrywaniem na USB

Mam problem z nagrywaniem na usb niektórych kanałów DVT B na nośnik USB w sharpie lc22le510ev . Programy TVN, TVN 7, PULS i Polsat sport news są nagrywane w złej jakości - obraz co sekundę jest jakby zrywany, co sekundę pojawiają się zniekształcenia nagranego obrazu. Pozostałe kanały - cały MUX TVP , Polsat,i TV4 - nagrywane są w idealnej jakości.
Dodam ponadto, że wymieniałem telewizor w reklamacji na drugi, ten sam model i problem jest ten sam.
Moc sygnału DVT B - maksymalna. (nadajnik kisielice iława).
Wkładałem kilka modeli USB i zewnętrzne twarde dyski - problem pozostaje.
Nowego oprogramowania do tego telewizora nie znalazłem.
rozmawiałem z serwisami i pierwszy raz słyszą o takim problemie.
POmóżcie. Co mam robić?
skierować antenę na nadajnik w trzeciewcu? Wina kodowania sygnału?
Dlaczego 12 programów nagrywa idealnie a te cztery nie?

Nie jest przecież mozliwe by dwa telewizory miały tą samą wadę, chyba że to jakiś poważny feler tych modeli sharpa!
Odpowiedź z Cytatem
copy jest offline
reklama


Meldunek: Feb 2005
Skąd: hdtv.com.pl

 
Junior Member

Avatar copy

Meldunek: Jan 2011
Postów: 19
Cytuj  
#2
29-02-2012, 08:29
Domyślnie

Witam jeszcze raz
Pisałem w powyższej sprawie do centrali Sharpa i wygląda to na wadę oprogramowania, tylko nie wiadomo kiedy nowe oprogramowanie likwidujące ten problem bedzie.
Wygląda to na niezgodność towaru z umową i poważną wadę tych modeli, no chyba że się z tym oprogramowaniem uwiną! Poniżej odpowiedz centralnego serwisu Sharpa,
Ciekawe co mam zrobić z tym tv po takiej odpowiedzi (mam go ponad 10 dni więc chyba zwrot nie wchodzi w grę?)



Szanowny Panie!

Dziękujemy za Pana zapytanie E-Mailowe.

Przekazaliśmy Pana sprawę do naszego glownego dzialu technicznego.

Pracujemy nad oprogramowaniem, jednak na dzien dzisiejszy nie jestesmy w stanie udzielic Panu informacji, kied pojawi sie ono na naszej stronie internetowej.

Jesli ma Pan dalsze pytania, prosimy o podanie numeru klienta. Numer klienta to: xxxxxxxx

W razie dalszych pytan, jesteśmy do Pana ciaglej dyspozycji pod numerem telefonu:
0 801 601 609 (oplata jak za polaczenie lokalne)
(Pon.-Pt. 08:00 do 17:00)
Odpowiedź z Cytatem
copy jest offline
reklama


Meldunek: Feb 2005
Skąd: hdtv.com.pl

 

Odpowiedz

Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Przeszukaj ten temat:

Zaawansowane wyszukiwanie

Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Włączony



Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:39. Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2022, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin VBulletin Skin by ForumMonkeys.




Nowy na forum?

  • Regulamin
  • Zapomniałeś hasła?
  • Zarejestruj się.
  • Jak szukać treści.
  • Polityka prywatności
  • Reklama

  • Ciekawe artykuły

  • Logitech dla graczy?
  • Czy Hz ma znaczenie?
  • Nie strać danych.
  • Robot co skosi trawnik
  • Zestawy użytkowników
  • Graj w 4K!

  • Ciekawe testy

  • Oled vs Oled
  • LG OLED55GX3 test
  • Philips OLED865 test
  • TCL 55C815 test
  • TCL 65X10 mini led test

  • Nasi Partnerzy

  • Fotograf Europa
  • Filmowanie VR3D 360
  • Art prints
  • Coś na ścianę?
  • Sklep AV od 1989r
  • Projekty salek kinowych

  • Kontakt - hdtv.com.pl - Archiwum - Dyrektywa prywatności - Na górę