Problem ze sprzętem Sharpa - cd

Dudi07

New member
W dziale serwis możecie znaleźć opis moich przygód ze sprzętem Sharpa pt. "Kompromitacja firmy Sharp".
Ponieważ powyższy temat jest już zamknięty i nie da się go otworzyć kontynuuje temat tutaj.

Telewizor (przypomnę - LC37DH65E) wrócił z naprawy po raz 3. Narazie funkcja włączania działa poprawnie (w końcu), ale narazie testowałem 5 dni.
Oczywiście drugiej zgłoszonej przeze mnie usterki (a która pojawiła się po drugim pobycie w serwisie i wymianie płyty), czyli braku wyświetlania zegara w trybie ciągłym po ustawieniu odpowiedniej opcji w ustawieniach już Panowie nie byli łaskawi poprawić. Dla przypomnienia, zegar teraz wyświetla się tylko w czasie kiedy przełączę program i wyświetla się jego oznaczenie w prawym górnym rogu ekranu.

Za stolik multimedialny zwrócili kasę i postanowiłem poszukać drugiego. Znalazłem, w jeszcze lepszej cenie niż ten pierwszy i narazie działa bez zarzutu.

Ponieważ mam zamiar kupić nowy TV (40LE830), to albo wszystko tej firmy co kupię nie zepsuje się do końca życia, albo z przyjemnością będę czekał na każdą usterkę i z pasją będę katował serwis tej firmy, który potwierdzam posty niektórych kolegów, jest fatalny. A firma chce uchodzić za lidera w dziedzinie produkcji TV LCD.
A już tak niekompetentnych osób, jakie pracują w centrali firmy w Warszawie to dawno w żadnej innej firmie nie widzałem.
 
Ostatnia edycja:

cezary69

New member
Bez reklam
Uogólniasz... Miałem ten sam tv przez 2 lata, a teraz odsprzedałem go siostrze i gra bez najmniejszego problemu :) Tak jak ze wszystkim można trafić na fabrycznie uszkodzony i od nowego już problemy, a można trafić na dobry. A serwis... jak to serwis :) chyba mało oglądasz i czytasz jakie ludzie mają problemy z autoryzowanymi serwisami gdzie powinno być wszystko zrobione idealnie, a jest jak u pana Heńka w garażu ;) Cóż pozostaje tylko walczyć o swoje, a jaka to firma to już nie jest tak istotne bo możesz poczytać jakie historie mają inni z innymi firmami :)
 
Do góry