Sharp LC-32GA9E Awaria!!!!

bono288

Member
Witam wszystkich forumowiczów!
Opisze problemy jakie występowaly w ciągu pięciu tygodni użytkowania.:(
Podłączony mam tuner sat.samsung a200c po componencie oraz x360.
Na początku zaczęły pojawiać się jakieś poziome pasy na obrazie.Wyświetlane były przez ok.1 sekundę.Odstęp czasowy zróżnicowany od kilku sekund do kilkunastu minut.Nastepnie zamiast pasów znikał obraz.Z tym,że na kilka,nawet kilkanaście sekund.Odstęp już dłuższ,niż przy pasach.Do tego doszedł brak 720p,1080i a 480p raz jest a za chwile brak.Starego xoxa po componencie wyświetla w 480i,czasami 576i(powinien w 480p oraz 720p).Natomiast x360 po componencie w 480p jeżeli zadziała,a jak nie to w 480i.Dodam iż w ustawieniach konsol wszystko poustawiane tak jak powinno być.Wcześniej wszystko działało.
Po podlączeniu x360 w 720p tv pokazuje czarny obraz.Jak nacisnę w pilocie przycisk aby sprawdzić w jakiej rozdzielczości działa,to pokazuje czarny obraz podzielony na dwie poziome części:(
1.Czy ktoś spotkal się z podobnymi problemami?
2.Jak Wam odbiera C+?
3.Jak wygląda oryginalna gwarancja Sharp,oraz gdzie jest umieszczana?
Ja mojego 32ga9e kupiłem we wloszech.Sprzedawca twierdzi,że byla przyklejona do pudelka jakaś kartka wydrukowana na kompie.Niczego tu nieznalazłem.
I się zaczyna problem z gwarą.
Dziękuję bardzo za wszystkie odpowiedzi.
 

Mareq

New member
Witaj
Tez mam ten model ale od soboty i jak na razie nic zlego sie nie dzieje :D Oby tak dalej.
Odbieram C+ i jestem zadowolony. Obraz jest gorszy od CRT ale tego sie spodziewalem a roznica jest niewielka (acz widoczna) Na CRT obraz byl zyleta na wszystkich programach, LCD jest bardziej wrazliwy i niektore kolory wydaja sie byc przejaskrawione a na innych kanalach znowu na odwrot :confused: - reasumujac , jestem zadowolony pomimo tej ciut gorszej jakosci na C+ . Traktuje to jako inwestycja na przyszlosc ;)
Jesli chodzi o oryginalna karte gwarancji to tez nie wiem jak wyglada. Dzis pisalem do mojego sprzedawcy i oto odpowiedz "..moze Pan zglosic usterke do nas lub do serwisu producenta, i tu potrzebna jest faktura zakupu wraz z wpisanym nr seryjnym TV... " i to ponoc wystarcza :confused: - sprawdz i daj znac ! (moj jest z niemiec)
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
witam
W naszych modelach wszystko gra. Żadna osoba nie zgłaszała wątpliwości i uwag . Karta Gwarancyjna nasza to karta Sharp Poland.
Dodam że dla klubu - Vip HDTV ceny na ten telewizor są znacznie nizsze niż W Niemczech czy Włoszech.
Gwarancja Sharp - duzy czerwony napis
Sharp
karta gwarancyjna
telewizor lcd
miejsce na pieczęć i podpis

warunki ..............

dwustronna .
pozdrawiam
 

Mareq

New member
KIKI jesli dla VIP HDTV jest ponizej 5 000 pln to czemu nie dajesz znac. Pytalem o promo u Ciebie na ten model i nie dostalem informacji wiec wydaje mi sie, ze to tylko takie gadanie ;-)
 

bono288

Member
Witam!
Telewizorek już wczoraj miałem w domu z powrotem:)
Twierdzą,że nic mu niebyło:confused: Jak przywiozłem do domu,to wszystko śmiga tak jak wcześnej:)
A co do tej gwarancji,to dali mi tylko paragon z kasy.
Dzwoniłem do Sharp Italy i oni twierdzą,że ten paragon wystarczy.
Natomiast sprzedawca żądał gwarancji Sharp,której mi niedostarczył.Ale wszystko załatwili bezboleśnie,tylko z drobną wymianą słów.
Teraz próbuje załatwić gwarancję na 4 lata,którą oferuje Sharp.Ale oczywiście sprzedawca mnie nie poinformował:( Może mi się uda.

MAREQ poprosiłeś o fakture do tv,czy dostaleś paragon?
Pozdrowionka
 
Ostatnia edycja:

Tomek Koko

New member
Bez reklam
bono288 napisał:
Witam!
Telewizorek już wczoraj miałem w domu z powrotem:)
Twierdzą,że nic mu niebyło:confused: Jak przywiozłem do domu,to wszystko śmiga tak jak wcześnej:)
A co do tej gwarancji,to dali mi tylko paragon z kasy.
Dzwoniłem do Sharp Italy i oni twierdzą,że ten paragon wystarczy.
Natomiast sprzedawca żądał gwarancji Sharp,której mi niedostarczył.Ale wszystko załatwili bezboleśnie,tylko z drobną wymianą słów.
Teraz próbuje załatwić gwarancję na 4 lata,którą oferuje Sharp.Ale oczywiście sprzedawca mnie nie poinformował:( Może mi się uda.

MAREQ poprosiłeś o fakture do tv,czy dostaleś paragon?
Pozdrowionka
No własnie Kiki jest możliwosc wykupienia gwarancji sharpa na kolejne lata? Jesli tak to za ile?
 
Do góry