Jaki telewizor wybrać?? 32 cale. POMOCY !

seroziom

New member
Witam, mam na oku Sharp LC32D65E. Nie znam się na tym, dla tego szukam pomocy wśród was :) Czy to dobry telewizor? Mam kablówkę, czasem będę oglądał filmy na DVD.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
http://www.hdtv.com.pl/forum/showthread.php?t=32130 - tu masz test
Jak kształtuje się skalowanie obrazu w SD , na podstawie różnych kanałów telewizyjnych cyfrowego złącza.
021_P1100582.JPG


za mało podałeś danych ?
jakie masz warunki i potrzeby ?
 

seroziom

New member
seroziom napisał:
Witam, mam na oku Sharp LC32D65E. Nie znam się na tym, dla tego szukam pomocy wśród was :) Czy to dobry telewizor? Mam kablówkę, czasem będę oglądał filmy na DVD.
Telewizor będzie stał w pokoju 2,6x5m odległość z jakiej będę oglądał to ok. 2m. Przewiduję wydanie ok 2100zł /ceny w internecie np. allegro.pl/. A potrzeby nie są wygórowane, zwykle kablówka i DVD no i aby DVB-T miał :)
Myślę nad 23D653E co wy na to?
 
Ostatnia edycja:

a4tech

New member
@seroziom


Rozumiem, że chodzi Ci o model 32D65E ??? ;)

Wszystkie obecnie sprzedawane TV maja tuner DVB-T, rozchodzi sie teraz JAKI :D
Jeżeli zależy Ci na TV naziemnej to wybieraj coś z tunerem MPEG4 !!!


Kolejna sprawa to wielkość...
Moim zdaniem (i nie tylko), nie ma sensu płacić za FullHD przy matrycy 32 cale :p
Martyca FullHD ma sens przy min. 37 calach :)


Więc przemyśl temat jeszcze raz lub dwa.
I pomyśl nad minimum 37-ką z wbudowanym tunerem dekodującym standard MPEG4 :eek:k:
Najgorsze co można zrobić to przyoszczędzić kilka złociszy i później żałować wyboru :???:


Pozdro.
 

sirduch

New member