Sharp 37D65E a 37XL8E który lepszy do konsol

maciejm_79

New member
Witam.
Mam już wypatrzone dwa modele Sharpa 37D65E oraz 37XL8E. Który z modeli bedzie lepszy do XBOX 360 i PS3 ? Jakie różniece dzielą te dwa modele?
 

pawelbrz

New member
Nie wiem, nie znam się na konsolach, ale czy to 100Hz nie powoduje zbyt wielkich opóźnień, przy grach to chyba dość istotne. W efekcie 100Hz trzeba będzie wyłączyć a koszt zakupu tego TV jest sporo wyższy.
 

keisfot

New member
witam:) Ja mam sharpa 37xl8e i jezeli chodzi o granie na ps3 to wcale nie jest tak rozowo..Głowny problem jaki mnie najbardziej drazni to smuzenie( a przynajmniej tak mi sie wydaje ze to smuzenie)np w Mgs4 gdy poruszasz sie postacia to widac za nia (w zaleznosci na jakim tle ta postac sie znajduje)czerwona,zielona(te najczesciej zauwazam)albo jakiegos innego koloru smuge:???: Strasznie to jest wkurzjace bo nie widac tego tylko na postaciach ale takze na innych obiektach otoczenia co w efekcie daje taki zamazany obraz...:???: Co dziwne nie we wszystkich grach taki efekt zauwazyłem:confused: Pozdrawiam.
 

mleczar

New member
Keisoft nie wprowadzaj czlowieka w blad, chyba masz trzasniety tv badz jakims badziewnym kablem podlaczonego plejaka. Na XL8(posiadam 37cali) nie widac zadnego smuzenia czy takich rozmazan o ktorych mowisz, grajac w szybkie gry na x360(ninja gaiden w ktorym sa naprawde szybkie akcjie nie wystepuje nic z tego o czym wspominasz). W zadnej innej grze nie ma takich rzeczy, aha podlaczany byl takze plejaka ale akurat nie MGS4. Napisz moze w jakich grach to masz a sprawdze w tygodniu jak sprawa wyglada u mnie.
 

nowytj

New member
witam też mi się obiło o uszy, a raczej przeczytałem na 4um o xboxie, że przy graniu lepiej jest wyłączyć 100hz, i też ktoś tam pisał w kontekście jakiś sharpów, dlatego też jak tak funkcja ma być wyłączona to też raczej zrezygnuje z zakupu tv, które mają tę funkcję.
 

keisfot

New member
mleczar napisał: