Który LCD wybrać - SHARP a może...

greski

New member
Witam.

Stoję przed wyborem mojego pierwszego LCD, nie mam dużego doświadczenia ani wiedzy technicznej, nie miałem też możliwości nigdzie dłużej potestować sprzętu. Moje kryteria wyboru przedstawiają się mniej więcej tak:

1. Szukam LCD 32" Full HD w cenach ok. 2000-2300 zł (ceny z netu oczywiście;))
2. Sygnał mam z osiedlowej kablówki, póki co nie rozważam żadnej cyfrowej platformy. Zwykłą telewizję oglądam raczej rzadko, głównie telewizor będzie mi potrzebny do XBoxa(chcę go podłączyć przez HDMI) i oglądania filmów na DVD(DivX nie przewiduję), natomiast fajnie by było, gdyby był w miarę rozwojowy (na przykład przygotowany na czas, gdy już wszystko będzie w Full HD;)), przewiduję też w przyszłości odtwarzacz Blue-Ray, kino domowe.
3. Nie jestem maniakiem szczegółów technicznych, designerskiego wyglądu, ambilightów i innych wodotrysków. Szukam sprzętu, na którym zwykłą telewizję będzie można oglądać bez zgrzytania zębami i wielkiej tęsknoty za starym dobrym kineskopem, nie będzie smużenia i pixelozy a DVD, XBox przez HDMI i może od czasu do czasu zdjęcia z USB będą śmigać jak należy.
4. Z zasłyszanych opinii wynika, że dobrym wyborem(made in Japan) jeśli chodzi o LCD jest marka SHARP. Po żmudnych poszukiwaniach wytypowałem kilka modeli w moim przedziale cenowym:

SHARP LC32D65E
SHARP LC32X0E
SHARP LC32G20E
SHARP LC32DH65E

Byłbym bardzo wdzięczny za fachowe porady odnośnie wyboru z powyższych modeli biorąc pod uwagę moje kryteria wyboru. A może coś w tym przedziale cenowym ale od innego producenta będzie lepsze? Słyszałem też dobre opinie o SONY, ale tutaj już ceny są raczej poza moim budżetem. Znalazłem też coś takiego:

PHILIPS 32PFL7803D - ponad 2300 zł, pytanie czy warto? Czy jest jakaś przewaga danej marki nad inna?

Będę wdzięczny za pomoc.
 

greski

New member
ortax360 napisał:
Witam

32 cale i full hd to najprawdziwszy marketing .

.