46x8e czy 46x20e ?

Amatorka

New member
Witam,
POdczytałam juz nieco forum, ale piszę po raz pierwszy.
Szykuję sie do kupna Sharpa 46" i mam dylemat - jak w tytule - x8e czy x20e?
Który Waszym zdaniem lepszy?

Mam Cyfrę +
Nie planuję podłączac go do komputera.
Jestem raczej laikiem jeśli chodzi o telewizory - ma mieć po prostu ładny obraz i dźwięk :)

W Media Markcie sprzedawca zachwalał mi bardziej x8e - i był droższy od x20e o 200 zł, podczas gdy w sklepach internetowych jest odwrotnie, to x20e jest droższy.

Jak już ktoś wcześniej pisał - mało jest w necie opini uzytkowników na temat x8e.

Będę wdzięczna za jakieś porady. 200 zł róznicy w cenie, to juz pryszczyk, wiec chcę po prostu kupić lepszy tv.

Z góry dziękuję.
 

krecha2

New member
JA tak od siebie radze kupic model ze 100hz, Mialem x20e i wkurza ogladanie filmow na nim jezeli masz wrazliwe oko na skakanie obrazu, klatkowanie.
 

adi328

New member
witam,

mdel X20 jest modelem wyższym od X8. Różnica tkwi w kontraście statycznym, zużyciu prądu i wielkości podstawy. I tak w serii X20 Kontrast statyczny( to ten istotny) 2000:1, X8 - 1500:1. Co do "skaczącego" obrazu (mogłem pomylić słowo użyte w poprzedniej wypowiedzi) To składa się na to parę kwesti. Przede wszystkim sygnał. Jest to spory rozmiar więc słaby sygnał nie jest wskazany. Poza tym jest parę opcji które to eliminuje. (wyłaczenie DNR i trybu akcji jak dobrze pamiętam) . I naprawdę trzeba mić wyrobione oko żeby coś zobaczyć.

Ale wracając do tematu, jeżeli masz możliwość kupić taniej 46X20 to zdecydowanie warto. Seria X8 jest jego budżetową wersją. Nie słuchaj tych co Ci powiedzieli , że X8 jest leprze - albo się nie znają albo chcą wypchnąć X8 z magazynu.

Pozdrawiam
adi328
 

krecha2

New member
Ja mialem N-ke po hdmi , blu-ray , i denerwowalo mnie skakanie obrazu oczywiscie DNR wylaczone, na filmach widac brak 100hz .. ja wiem tyle ze tv bez 100 hz juz nie kupie.
 

Amatorka

New member
Dzięki bardzio za odzew.