sharp lc37xl8e zepsuł się, czego się spodziewać

Szol

New member
Witam. działał parę dni, przy wlaczaniu do sieci poleciała iskierka, ale to się często zdarza przy sprzęcie rtv. i lcdek nie chciał się włączyć. migały zamiennie diody czerwona i zielona. po odlączeniu z sieci i odczekaniu parę minut tv sam się włączył(nie wiemczy przy włączaniu do sieci zawsze tak ten tv robi) program pochodził przez 20 sekund i tv się wyłączył. dalej już nie dał się wlączyć.
za każdym razem jest tak samo- włączam do sieci, tv się włącza pochodzi 20sekund i się wyłączy, jak spróbuję zmienic kanał to od razu się wyłącza. migają diody.


kupiłem tv w siriusie, nie dołączyli gwarancji, mam tylko fakturę. jakie mam możliwości reklamacji i czego oczekiwać?. tzn serwisu door to door czy nie ma mowy. z tego co sie zorientowałem sklep bedzie chciał żeby odesłał im tv kurierem do reklamacji. są u mnie w Rzeszowie dwa autoryzowane serwisy sharpa. co z tego jak nie mam gwarancji.
 

rudy

New member
Jeżeli kupiłeś tv w sklepie internetowym,a z .opisu wnioskuję że tak ,to w ciągu 10-ciu dni możesz wymienić go na inny bez podawania powodu.Najlepiej zadzwoń i dogadaj się ze sklepem,może przyślą Ci nowy egzemplarz wolny od wad.
 

Szol

New member
wiem, że teoretycznie mam do tego prawo. jednak dotyczy to sytuacji kiedy byłbym w stanie wszystko złożyć jak fabrycznie do pudła. do tego jest zepsuty, i tak odeślą do serwisu, zeby ustalić czyja to wina. do tego jeżeli już by się to udało czekanie wieki na zwrot pieniedzy. tv był dostępny na zamówienie a nie od ręki więc raczej drugiego na stanie nie maja ,czekałem na niego 11 dni. do czasu kiedy siadl byłem z niego bardzo zadowolony, naprawdę świetny lcdek. nie chciałbym innego. cóż zarządałem przesłania gwarancji z siriusa. zobaczę czy się odezwą w poniedziałek, jak nie będę dzwodził. poszukam jeszcze jak z tym zwrotem. ale wydaje mi się, żę to bardzo skomplikowana procedura sama w sobie a co dopiero z uszkodzonym sprzętem. wolałbym chyba naprawić u siebie w autoryzowany serwisie. naprawa raczej polega na wymianie uszkodzonej części. tak mi się wydaje.
 
Do góry