Sharp 32WD1E - Współczynniki kontrastu

G

Gregone

Guest
Witam Was. Mam pytanie o jedną rzecz w Sharp 32WD1E a mianowicie o współczynniki kontrastu. Po przeczytaniu opinii na temat tego telewizora kusi mnie na kupno jego ale o jednej rzeczy nie znalazłem raczej nic. Nie znam się na tym za bardzo ale w porównaniu z innymi telewizorami LCD współczynniki kontrastu tam są o wiele większe i tutaj moje pytanie czy takie współczynniki są dobre czy nie za bardzo? Większość pisze że jakość obrazu jest dobra ale ciekawi mnie właśnie to.

Współczynniki kontrastu statycznego: 1200 :1
Współczynniki kontrastu dynamicznego: 3000 :1


Proszę Was o pomoc i z góry dziękuję.
 

ar2

Wsparcie
Członek Załogi
HD Squad
A czytałeś artykuł do którego jest skrót w powitalnej wiadomości prywatnej?
 
G

Gregone

Guest
Tak, przeczytałem i wyczytałem tam np z pomocnych rzeczy że "kontrast (telewizor o mniejszym papierowym kontraście(przeważnie dynamicznym) potrafi mieć lepszy kontrast rzeczywisty)" tylko że to jest wzięte do ogółu a mi chodzi o ten telewizor. Jeżeli głupio pisze to wybacz.
 

ar2

Wsparcie
Członek Załogi
HD Squad
A powiedz, czy będziesz w stanie ocenić obraz tego TV jeśli podam, że ten model ma kontrast dynamiczny na powiomie 7500:1 ?
 
G

Gregone

Guest
Nie będę ale jestem ciekawy czy taka różnica w liczbach ma jakiś wpływ na obraz w tym telewizorze?
 

Robertus64

New member
Bez reklam
Wspołczynnik kontrastu to podstawowy parametr obrazu , czy jest wyzszy tym jest lepsza czerń i nasycenie kolorów.Ale różnie podają , papier przyjmuje , ja dotychczas nie zawiodłem się na JVC i Sony jeżeli chodzi o dane.
 

actchris

New member
Mam 32D44E więc prawie to samo choć większy mam papierowo większy kontrast i powiem że czerń wygląda dość dobrze, nie widać jasnych plam ja w starszym samusngu który stoi u rodziców, ja jestem z tego parametru b. zadowolony bo troszkę siętego obawialem. Wczoraj oglądałem Blade Runnera