SHARP LC-46XL2E w połączeniu z Onkyo TX-SR 606 i PS3

promian

New member
Panowie,

jestem całkowitym laikiem w temacie audio ale zakupiłem już po przeczytaniu trochę info w necie poniższe komponenty:

LCD Sharp 46XL2E
Amplituner Onkyo TX-SR 606
oraz PlayStation 3 w wersji 60GB
Dekoder HDTV

Pytanie podstawowe - ile kabli HDMI mam kupić aby wszystko do siebie pięknie połączyć? Czy to prawda, że dźwięk lepiej puścić przez kabel coaxial czy może jednak HDMI? Proszę o radę i jakieś wytłumaczenie konkretnego wyboru. Tak jak napisałem macie przed sobą 100% laika w temacie audio (póki co rzecz jasna).

Aha - na wszystkie kable nie chciałbym wydać więcej niż 500-700 PLN (odległość TV od PS3 i amplitunera to około 2,5m więc jak się domyślam będę potrzebował kabelka o długości 3m).

Jeszcze jedno - cały zestaw będzie pracował na kolumnach Cantona (poniższych).

kolumny Canton 407+402+405+sub AS 105

Może być czy porażka? Już rzecz jasna za późno na zmianę sprzętu bo wszystko już mam ale chciałbym się przy okazji dowiedzieć czy sprzęt jest w miarę sensowny.

Tutaj ceny jakie zapłaciłem:

TV - 6500 PLN
Amplituner - 1700 PLN
PS3 - 2300 PLN
kolumny - 4500 PLN (cena zawiera stojaki LS600).

Pozdrawiam,
Promian

p.s jak możecie to podeślicie konkretne modele kabli HDMI. I jeszcze jedno - czy warto kupować kable obsługujące standard 1.3b? Ponoć przesyłają sygnał do 1600p ale przecież nie ma na rynku takich TV itp...
 
Ostatnia edycja:

bulek

New member
Potrzebne ci tylko dwa kable HDMI i nic więcej. Jeden pomiędzy PS3 i 605, drugi 605 i TV. Nie będę ci radzil jakie kable... pewnie ktoś inny się znajdzie :). Przy takim połączeniu PS3 przy odtwarzaniu blu-ray będzie mogło wysłać do 605 dźwięk o najwyższej jakości. PS3 rozpoznaje automatycznie połączenie HDMI i dostraja swoje wyjścia. Po właczeniu wyświetla się pięknie 1080p 60Hz.
 

promian

New member
bulek napisał: