Sharp XL2E - gwarancja Polska vs. UE

rocko

New member
Witam,
dzwoniłem do Sharp Polska z zapytaniem dot. gwarancji. Okazuje się że serwisują tylko te modele które posiadają gwarancję polską. Czytając to forum mam wrażenie że inii forumowicze nie mają problemów z serwisowaniem w Polsce modeli na które własną gwarancję wystawia Sprzedający. Jakie są wasze doświadczenia w tym temacie.
P.S.
Przy okazji, jak sprawdzić w meni czas pracy modelu 46XL2E ?
Z góry dziękuje za odpowiedzi.
Pozdro;
 

klolik

New member
W temacie serwisowania Sharpów zerknij tu.
Jeżeli ktoś kupił w jakimkolwiek polskim sklepie tv i oddaje go do sprzedawcy celem usunięcia usterki to klienta nie obchodzi czy sprzedawca będzie go serwisował w Polsce czy gdziekolwiek indziej. Jeżeli sklep nabył towar poza oficjalnym kanałem, przykładowo z Niemiec by uzyskać niższą cenę aby być bardziej konkurencyjnym, to klient nie musi się martwić jak sklep to załatwia. Zwykle sklep wysyła wtedy towar do kraju gdzie został nabyty i tam jest serwisowany. Oczywiście od tej zreguły zdarzają się wyjątki - gdy sklep zaczyna się wymigiwać od obowiązku jaki na min ciąży. Są to niestety przypadki, które się zdarzają.
 

rocko

New member
Dzięki Kolego za odp. z tego co się zorientowałem różnica w cenie tych z polską a UE to 200zł. NIe warto chyba ryzykować ewentualnych problemów. Natomiast czytając to forum chciałbym uniknąć ew. zakupu używanego " z wystawki" LCD stąd moje pytanie dot. możliwości sprawdzenia w tym LCDku czasu jego pracy ( wiem że e Plazmach można to zrobić).
 

czago

Banned
Sharp traktuje Polskę jak Białoruś - dla niego Unie Europejska kończy się na Odrze. Tak więc jedna partia telewizorów idzie na Europę, a inna na wschód, w tym Polskę. Czy te różne partie telewizorów się różnią między sobą? Tego nie wiadomo, ale jeśli tak to odrzuty z produkcji prędzej pójdą do Polski i na Białoruś niż do Francji czy Niemiec.
Niestety Gwarancja Europejska Sharpa obowiązuje w Europie, a nie w Polsce.
 
Do góry