Sharp SA1 - czym najlepiej sygnał z DVD?

gonia

New member
Jestem zielony w temacie połączeń. Przeczytałem różne posty i instrukcje połączeń z mojego sprzętu, ale nadal nie wiem które rozwiązanie jest lepsze pod względem jakości obrazu/dźwięku. Proszę o pomoc fachowców :)

Chodzi o połaczenie DVD (Panasonic S75) z TV (Sharp SA1).
W gre wchodzi SCART-SCART lub D-sub/Component - Component (3 cinch).

W tym drugim przypadku będzie chyba jakiś problem z kablem audio, bo TV ma mini jack 3,5 mm, a DVD ma jakiś COAXIAL :confused:

W instrukcji do DVD piszą, że dla lepszego obrazu połączyć przez Component Video Out, ale SCART jest też wymieniony obok...

http://www.hdtv.com.pl/forum/reputation.php?p=152011
 

mostom

New member
gonia napisał:
Jestem zielony w temacie połączeń. Przeczytałem różne posty i instrukcje połączeń z mojego sprzętu, ale nadal nie wiem które rozwiązanie jest lepsze pod względem jakości obrazu/dźwięku. Proszę o pomoc fachowców :)

Chodzi o połaczenie DVD (Panasonic S75) z TV (Sharp SA1).
W gre wchodzi SCART-SCART lub D-sub/Component - Component (3 cinch).

W tym drugim przypadku będzie chyba jakiś problem z kablem audio, bo TV ma mini jack 3,5 mm, a DVD ma jakiś COAXIAL :confused:

W instrukcji do DVD piszą, że dla lepszego obrazu połączyć przez Component Video Out, ale SCART jest też wymieniony obok...
Zdecydowanie lepszy obraz będziesz miał przez component. Jeżeli chodzi o audio to obok 3 gniazd od component-u masz wyjście audio - prawy i lewy kanał - z tych gniazd dajesz sygnał. Możesz wtedy włączyć sobie skanowanie progresywne i masz obraz o.k. Tylko nie zapomnij w dvd przełączyć w opcjach na wyjście Y PB BR.
 

gonia

New member
Dziękuję za odpowiedź! :)
W tym TV nie ma normalnego componenta, tylko ANALOGUE RGB (D-sub), z którego jest przejściówka na 3 RCA. Pod spodem jest AUDIO R/L jako mini jack. Całosc oznaczona jako EXT4.