sharp LC 42XL2E czy sony KDL-40V3000?

elichaa

New member
Witam.
Zamierzam kupić telewizor LCD,a ponieważ jestem zupełnym laikiem w tym temacie bardzo proszę o radę,na który z wymienionych TV w tytule powinnam się zdecydować.
Nie wiem na ile ważne jest 100 Hz i 4 ms w sharpie? Sony tego nie ma, natomiast posiada wiele innych kuszących parametrów?
Z góry dziękuję!
 

mirecore

New member
złe porównanie

Do tego SHARPA możesz jedynie porównać SONY z serii X ale i tak SONY ma wolniejszą matryce. Ja dosyć długo badałem temat i też chciałem SONY jak każdy LAIK. Ale najlepiej zobaczyć na własne oczy. Ja odwiedzałem dużo sklepów brałem pilota w łapy i kazałem sobie zmianiać podawany sygnał na SD/HD/DVD a nawet BR i z moich badań wniosek był oczywisty tylko SHARP XL2.

W sklepi jednak nie słychać czy TV buczy, a podobno te SHARPY mogą buczeć z kolei SONY z serii X są drogie.

Pozdrawiam
 
Ostatnia edycja:

elichaa

New member
Dziękuję za sugestie.Zdecydowałam się na zakup Sharpa 42 XL2E.
W najbliższym czasie wyrażę swoją opinię,oczywiście oceniając tylko jakość obrazu.
Pozdrawiam i dziękuję.
 

sin111

New member
Podziel sie wrazeniami jak TV sprawuje sie w SD(C+ lub N) i po podlaczeniu do kompa.
1. Czy Twoim zdaniem kolory sa zywe i ok(Ponoc w porownaniu z Samsungiem Seria F kolory na XL2 sa gorsze-czyt wyblakle, za mgla itp)?
2. Czy widzisz dominacje czerwieni?
3. Czy czern to czern, a nie ciemny blekitny/brunatny

To sa najczestsze uwagi dotyczace tego LCD z jakimi spotkalem sie na forum...
Ad buczenia - to dopiero dzis przeczytalem pare komentarzy ze tv buczy...wiem ze buczy to seria XD ale z tego co mi wiadomo w XL1,XL2 juz to wyeliminowali...:hmm:
 

elichaa

New member
Moi drodzy,pierwsze wrażenie po podłączeniu TV Sharp do telewizji kablowej UPC -b.dobre.
Nie mam porównania z innym sygnałem nadawania ,ale uważam,że jest ok.
Telewizor pracuje cicho,nie słychać żadnego buczenia.