którego sharpa wybrać: LC-32RD2E czy LC-32X20E ?

awtard

New member
Witam wszystkich!
mam takie pytanie do fachowców,a w szczególności locoloco i kiki z prośbą o pomoc w wyborze telewizora lcd. proszę o wypowiedź każdą osobę co ma pojęcie,gdyż ja jestem laikiem. nie wiem co to jest sygnał sd,czy ma znaczenie i jakie kontrast lub jasność,itd. wybór padł oczywiście na Sharpa. powiem szczerze nie wiem na którego się zdecydować. czy wybrać troszkę starszego 100 hz czy jednak full hd? w rachubę wchodzi wyłącznie tv 32 calowy. żeby wasza pomoc była bardziej przejrzysta to powiem tak,że sygnał telewizyjny to kablówka (popularna Toya-cyfrowy tuner do odbioru tej kablówki). oglądam bardzo dużo meczy piłkarskich,ale nie gardzę innymi dyscyplinami sportowymi. oczywiście sporo filmów,nie tylko tv,z dvd,ale i tzw divix. w przyszłości nie wykluczam podłączenia jakiejś platformy cyfrowej aczkolwiek na dzień dzisiejszy nie widzę takiej potrzeby z uwagi na dostęp do bardzo dużej ilości programów dostępnych w ofercie Toyi. odległość z jakiej będzie oglądany mecz,film,itd to 2-2,5 m. dlaczego zastanawiam się,który wybrać tv? po pierwsze wiadomo,że z czasem będzie tylko full hd,myślę przyszłościowo.ten odbiornik będzie służył mi min 10 lat. zastanawiam się również czy będzie to, aż tak widoczna różnica między 100hz tv,a tym full hd na korzyść tego drugiego. pierwszy z telewizorków kosztuje 3858 zł, a drugi 4699 zł. jaką podjąć decyzję bym był w pełni zadowolony i postąpił slusznie. z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi i zapraszam do dyskusji. pozdrawiam!
 

Saitou

New member
hello
mysle ze X20E jest nie do dostania w polsce i jeszcze dluzszy czas nie bedzie :roll: ale widze podales cene wiec jakis sklep pewnie oferuje juz ten model, tylko czy jest on z polskiej dytrybucji :roll: nawet RD2E ciezko teraz dostac.
Za 4.7k to mozesz kupic 37" XL1 - full HD. X2 z tego co wiem nie pokazuje duzej roznicy w por. do XL1.