Sharp lc-55ui8652e

Mixxer5

New member
Cześć,
zacznę od tego, że jestem kompletnym laikiem jeśli chodzi o TV- jeszcze tydzień temu nie planowałem żadnego kupować... kiedykolwiek. Mam duży (32`) monitor do komputera, ale kupiłem PS4 Pro i okazało się, że nie bardzo da radę grać z kanapy. Trochę poczytałem, w zasadzie dalej niewiele rozumiem, ale zaciekawił mnie SHARP LC-55UI8652E, bo jest w rozsądnej cenie (2100) i wg displayspecifications (nie mogę dodać linku przed napisaniem 5 wypowiedzi) lepszą matrycę od analogicznego Samsunga (tzn Sharp ma FRC). Byłbym wdzięczny za radę czy warto. TV już zamówiłem, ale mogę jeszcze anulować jeśli znajdę coś lepszego. Z góry dziękuję!

EDIT: Dodam jeszcze, że nie interesują mnie w ogóle funkcje smart- TV będzie podpięty pod PSa albo komputer i ma służyć do oglądania Netflixa/HBO Go i gier.
 
Ostatnia edycja:

Kain.

New member
Witaj,
Sam niedawno kupiłem LC-65UI7552E za 2,5k i powiem Ci, że jestem więcej niż zadowolony. Jakość obrazu dobra już od 720. Bardzo dobra FullHD. Do 4k nie czuję potrzeby się zbliżać z 3,5-4m.
Myślę, że będziesz zadowolony. Zwróciłbym tylko uwagę na modele z pełnym podświetleniem- Direct led. Pozwoli zmniejszyć stres z cloudingiem i rozjaśnionymi literami.
Gry na Ps4 wyglądają super. A wszelkie ewentualne mankamenty wynagradza rozmiar:)
 
Ostatnia edycja:

Mixxer5

New member
Witaj,
Sam niedawno kupiłem LC-65UI7552E za 2,5k i powiem Ci, że jestem więcej niż zadowolony. Jakość obrazu dobra już od 720. Bardzo dobra FullHD. Do 4k nie czuję potrzeby się zbliżać z 3,5-4m.
Myślę, że będziesz zadowolony. Zwróciłbym tylko uwagę na modele z pełnym podświetleniem- Direct led. Pozwoli zmniejszyć stres z cloudingiem i rozjaśnionymi literami.