Sharp LC-65CUG8052E

Balon14

New member
Dokładnie cena kusi :)
Ciekawi mnie czy jest możliwość wyłączenia funkcji poprawy płynności obrazu np. Active Motion 400 znajomy miał Sharp AQUOS z 2015 roku i nie dało się tego wyłączyć przez co obraz był taki jakby sztuczny za bardo poprawiony, zbyt płynny a dla mnie to wada.
Ciekawi mnie czy rocznik 2017 ma możliwość wyłączenie tych ulepszeń obrazu. Jestem na kupnie tv 65 cali i tego biorę pod uwagę ale musi być możliwość wyłączenia opcji ulepszania obrazu. Może ktoś wie jak jest w tych telewizorach z ustawieniami obrazu?
 

robciu_26

New member
Też, jestem zainteresowany tym telewizorem, może ktoś z osób znających się na tv pod powie czy warto.
Jak przypuszczam za tą kasę nie jest to sprzęt 100 Hz :p
 

Kain.

New member
Tych tv nie produkuje szarp tylko inna firma pod ich logiem. Ponoć straszna kaszanka i niedoróbki. Nie wiem ile w tym prawdy, ale poszukaj więcej, przed zakupem. Dzis w Euro można kupić Philips w tej cenie. TCL U65S7906 nawet taniej.
Sharp ma nagrywanie na pendriva, Tcl nie.
 

Balon14

New member
Kupiłem Panasonic TX-65EX600E ale widzę że jest jeszcze model Panasonic TX-65EX610E
Czym ten 610e różni się od tego 600e co kupiłem?
 
Ostatnia edycja:

tefinho

New member
tragedia. Sprzedawca, doradca w EURO RTV AGD oszukal mnei w takim razie.
Zapewnial mnie ze jest to 100hz matryca. Ogolnie tragiczne kolory, praktycznie brak jakichkolwiek opcji regulacji obrazu. Kąty - tragedia.

W sumie ladnie sie prezentuje i to tyle. WYŁĄCZONY.

Czy na podstawie klamstw sprzedawcy w sklepie - moge zlozyc reklamacje i zwrocic towar? Ogolnie ekran, wg jego zapewnien, mial byc identyczny jak w matrycac LG i godny polecenia
 

rajtek22

New member
chcesz go wymienić na inny czy oddać i wziąć kasę ?najważniejsza kwestia moim zdaniem to ta żeby telewizor nie miał śladów użytkowania to powinni przyjąć bez problemu , masz chyba siedem dni na zwrot bez podania przyczyny
 

slawko_23

New member
Bez reklam
Nie 7 tylko 14 ale nie przy zakupie w sklepie stacjonarnym a przy zakupie przez internet, przez telefon lub poza lokalem przedsiębiorcy np handel obwoźny.
Więc jak kupiłeś w sklepie to tak bez niczego nie oddasz
Sklep może wprowadzić swoje, korzystniejsze warunki zwrotu lub wymiany ale nie musi.
 
Do góry